Турецький бренд LC Waikiki відкрив магазин в Маріуполі (+фото)

Турецький бренд LC Waikiki відкрив магазин в Маріуполі (+фото)

02.10.2019 08:05
  875
Ukrainian Retail Association

Мережа магазинів LC Waikiki поповнилася торговельним об’єктом в Донецькій області. Він став одним з найбільших в українській мережі рітейлера.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, магазин в Маріуполі відкрив двері для відвідувачів 21 вересня. Він розмістився в торгово-розважальному центрі Порт Сіті по сусідству з супермаркетом Зеркальний та зайняв площу в більш ніж 1600 кв. м.

Завдяки цьому в магазині представлено максимально широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів. Особливістю торгової точки є наявність відділу «Товари для дому», де можна знайти найнеобхідніші речі: рушники, декор, постільну білизну, халати, товари для кухні бренду LC Waikiki.

Цікаво, що за даними компанії, вже за перші два дні роботи магазин в Маріуполі увійшов у топ-3 найкращих за продажами в українській мережі. В прес-службі рітейлера також відзначають, що завдяки відкриттю магазина було створено 25 нових робочих місць.

Нагадаємо, раніше генеральний директор LC Waikiki Україна Олексій Гришко розповідав, що магазин бренду в Донецькій області буде розташований лише в 40 км від лінії розмежування, проте в компанії не сумніваються в його успіху. «Ми відкриваємо його з твердою впевненістю щодо відродження рітейлу в місті з населенням майже півмільйона людей. Маріуполь є одним з найпопулярніших міст по запитах від наших клієнтів в соціальних мережах. Тож ми вже маємо там сильну клієнтську базу», – говорив Гришко.

Загалом, за словами керівника LC Waikiki в Україні, в 2019 році компанія відкриє вісім нових магазинів. В тому числі, в нових для себе регіонах.

Довідка. Турецький бренд LC Waikiki вийшов на український ринок у 2013 році, і за цей час зумів стати одним з найбільших рітейлерів одягу в країні. Компанія швидко масштабувала бізнес і наразі мережа власних магазинів LC Waikiki в Україні налічує більше 30 торгових точок. Станом на липень 2019 року рітейлер інвестував в Українe понад $25 млн. При цьому LC Waikiki не збавляє обертів, дотримуючись планів з розширення мережі до 60 магазинів до 2023 року. Поряд з офлайн-мережею, компанія запускає й нові для себе напрямки бізнесу. Зокрема, власний інтернет-магазин.

Читайте також –

Sportmaster придбав польську мережу магазинів GO Sport Polska


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку