
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Продуктовий рітейлер КОЛО, який раніше працював виключно на столичному ринку, вийшов за межі Київського регіону, відкривши торгові точки у Південній Пальмірі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, в кінці червня компанія запустила в роботу відразу два магазини в Одесі – на вул. Пантелеймонівській, 64 та Пушкінській, 58.
Асортимент продукції в одеських магазинах КОЛО нараховує близько 1500 SKU. В тому числі хліб, сири, ковбаси, молочні продукти, алкогольні та безалкогольні напої, солодощі, снеки, широка лінійка категорії food to go та багато іншого. В магазинах встановлено острівки з професійними кавовими автоматами німецької фірми WMF. В точці на Пушкінській також працює піцерія, де можна замовити фірмову піцу на виніс.
Окрім того, 30 червня мережа відкрила новий магазин у Києві на вулиці Нижній вал, 15. Як зазначають в компанії, КОЛО продовжує активно шукати приміщення для нових торгових точок в Києві, Київській області та Одесі.
Нагадаємо, мережа КОЛО була заснована в 2017 році, а зараз об’єднує більше 140-ка торгових точок в Київському регіоні. У минулому році рітейлер відкрив 53 нових магазина і увійшов до трійки лідерів українського ринку FMCG–рітейлу за темпами розвитку, поступившись лише АТБ–маркет і Volwest Group (мережі Наш Край і Spar).
Раніше директор КОЛО Євгеній Кулинич розповідав, що до кінця року компанія планує розширити мережу магазинів до 250 торгових точок.
Читайте також –
На всіх вітрилах: мережа КОЛО вперше відкриє магазин в бізнес-центрі класу «А»