Хет-трик: Intersport, JYSK і TTT.ua відкрилися в Lavina Mall (фоторепортаж)

Хет-трик: Intersport, JYSK і TTT.ua відкрилися в Lavina Mall (фоторепортаж)

28.12.2017 08:50
  1455
Іван Зайцев

Intersport відкрив перший магазин в торгово-розважальному центрі, ТТТ.ua представив свій флагманський магазин, а JYSK здивував креативної програмою відкриття.

23 грудня в одному з найбільших торгово-розважальному центрі України – столичному Lavina Mall – відбулося відразу три урочистих відкриття нових магазинів. Перших відвідувачів прийняли супермаркет спортивного одягу та спорядження Intersport, магазин датської мережі товарів для будинку JYSK і флагманський магазин компанії Територія Твоєї Техніки – TTT.ua. Як проходили заходи в цих торгових точках, який асортимент вони запропонували відвідувачам і які сюрпризи приготували першим покупцям – у фоторепортажі RAU.

Intersport

З усіх нових об’єктів найбільшу площу – 3260 кв. м – зайняв маркет товарів для спорту та туризму Intersport. Це перший магазин під вивіскою Intersport, відкритий в торгово-розважальному центрі і всього другий, який почав роботу поза межами торгових центрів Епіцентр.

Цей бренд в нашій країні розвиває холдинг Епіцентр К, що належить Олександру та Галині Герега, і більш відомий як власник однойменної мережі будівельних супермаркетів, і мережі Нова Лінія. У своїх об’єктах вони реалізують концепцію shop-in-shop, тобто всередині безпосередньо гіпермаркету DIY працює мультибрендовий магазин спорттоварів Intersport.

У випадку з Lavina Mall рітейлер відкрив окремий самостійний магазин, безпосередньо не пов’язаний з мережею Епіцентр.

Про відкриття повідомляли численні плакати, інформаційні стенди та покажчики. Так що знайти магазин (що в Lavina, враховуючи розміри ТРЦ, далеко не завжди стає легким завданням) можна було без труднощів.

У самому Intersport представлений вражаючий вибір спортивних і суміжних товарів, а також інвентарю: від рукавичок і різних аксесуарів до тренажерів, професійного спорядження та багато іншого.

Само собою: великий асортимент одягу та взуття: як для любителів гірських походів і екстремальних видів спорту, так і для спортсменів-аматорів і марафонців. Серед усього різноманіття торгових марок, в Intersport представлені такі бренди як Adidas, Puma, New Balance, Reebok, Nike, Salomon і багато інших.

Щоб діти не нудьгували, поки батьки вибирають товар собі до смаку і по гаманцю, для них обладнана зона для активних ігор. І навіть в день відкриття вона була заповнена.

А з вибором покупки дорослим готові були допомогти продавці-консультанти, які періодично виконували роль тренерів, і пояснювали особливості того чи іншого товару чи вправи. Прямо в залі товар можна було випробувати на різних типах поверхонь.

Простір усередині магазину оформлено яскраво і креативно: замість традиційних безликих манекенів різні товари презентують «футболісти», «баскетболісти» та інші спортсмени.

Святкову атмосферу в Intersport створювали ді-джеї, які радували відвідувачів запальними мелодіями та виступами.

Також про наближення свята Нового року нагадували яскраво прикрашені ялинки, свічки та іграшки.

Більше про асортимент і інтер’єрі нового супермаркету товарів для спорту та активного відпочинку – в нашому фотозвіті.

JYSK

Одночасно з відкриттям Intersport в торгово-розважальному центрі проходило, мабуть, навіть більш гучне і жваве відкриття магазину датської мережі товарів для будинку і комфорту JYSK. Крім традиційних інфостендів

увагу відвідувачів Lavina Mall до події намагалися залучити миловидні дівчата, які крокували строєм по всьому ТРЦ і голосно били в барабани.

Виходило більш ніж помітно: навіть ті з гостей центру, хто був не в курсі про відкриття об’єкта, швидко з’являлися близько торгової точки, просто ідучи слідом за дівчатами і знімаючи фото або відео.

А вже опинившись неподалік магазину, важко втриматися від спокуси зайти всередину і уважно вивчити представлений асортимент. Тим більше, що час передсвятковий і якщо хтось ще не визначився з подарунком друзям і родичам, JYSK може запропонувати широкий вибір: від найпотрібніших в господарстві речей до сувенірів і приємних дрібничок.

Що ще можна знайти в новому магазині товарів для дому та комфорту провідної європейської мережі в цьому сегменті – в нашому фотозвіті.

TTT.ua

Як вже говорилося, 23 грудня в Lavina Mall були відкриття чи не всіх напрямкі рітейлу. Крім Intersport і JYSK, почав роботу флагманський магазин мережі техніки TTT.ua. У ньому можна придбати великий вибір техніки, гаджетів і аксесуарів, а сам магазин зроблений максимально клієнтоорієнтованим.

Наприклад, передбачені зони, де покупець може детально ознайомитися з технікою, протестувати її, та отримати професійну консультацію продавця.

Для бажаючих – міні-зона віртуальної реальності, де дорослі і діти можуть спробувати запропоновану техніку й відчути себе героями комп’ютерної гри або улюбленої казки.

Одна з найпоширеніших проблем сучасного споживача – залежність від гаджетів, в тому числі смартфонів, які часто розряджаються. Знаючи про це, TTT.ua встановила в магазині спеціальний бокс для зарядки смартфонів і інших гаджетів. Ідентифікація – за номером телефону, тому техніка гарантовано повернеться до клієнта вже зарядженою та готовою до роботи.

Але справжня «фішка» урочистого відкриття – презентація першого в світі унікального високотехнологічного футуристичного плаття, створеного українськими розробниками. Каркас сукні був надрукований на 3D-принтері, а потім оснащений 40 екранами розміром з звичний екран смартфона. За допомогою спеціального програмного забезпечення кожен з цих пристроїв здатний незалежно від інших відтворювати окреме зображення, служити частиною складовою картинки або ж ставати фрагментом єдиної відеопанелі.

Новинка викликала справжній фурор у відвідувачів Lavina Mall, і не одна сотня кадрів відобразила інноваційну технологію.

Презентація плаття пройшла в рамках представлення нової ініціативи мережі Територія Твоєї Техніки (TTT.ua): компанія оголосила про намір підтримати талановитих людей України і запросила до співпраці українських дизайнерів, розробників, творців унікальних продуктів, які бажають монетизувати свої рішення на її платформі.

«Ми готові надати свій майданчик як в роздробі Території Твоєї Техніки, так і в онлайн-магазині TTT.ua для реалізації подібних розробок, зроблених в Україні. Ми не оголошуємо відбіркові тури і складні конкурсні системи. Для зв’язку з нами досить описати свій продукт максимально докладно, вказати зручний спосіб співпраці і відправити цей опис нам на сайт TTT.ua або в соціальні мережі Facebook, Instagram або безпосередньо мені. Зворотний зв’язок надамо всім без винятку», – говорить директор з маркетингу компанії Юлія Бесєдіна.

При цьому формат співпраці не є жорстко заданим – він буде обговорюватися в кожному конкретному випадку з метою підібрати оптимальні умови. Компанія готова надавати торгові площі своїх роздрібних точок, а також інтернет-магазин для презентацій та продажу інноваційних пристроїв.

Читайте також –

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  705
Усі новини ринку