Фокстрот починає розвиток магазинів нового формату

Фокстрот починає розвиток магазинів нового формату

12.07.2019 03:23
  563
Виктор Нагорский

Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот відкрила магазин нового формату з розширеною площею і асортиментом, а також новим зонуванням та навігацією.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, офіційне відкриття магазину Фокстрот нового формату відбулося в торгово-розважальному центрі Термінал, розташованому в Броварах під Києвом. У компанії уточнюють, що це перша торгова точка, де покупці познайомляться з новим стилем Фокстрот, що відрізняється від попередніх форматів.

Серед ключових змін, що відбулися в оновленому магазині, в Фокстрот звертають увагу на збільшення площі й асортименту торгової точки. Так, загальна площа супермаркету електроніки зросла до 1680 кв. м (була 1500 кв. м), а торгова трохи зменшилася – з 1130 кв. м до 931 кв. м.

При цьому загальна кількість представлених в магазині SKU збільшилася приблизно на 1000 – до більш ніж 4200 найменувань. Зокрема, було розширено асортимент смартфонів, ноутбуків, великої та дрібної побутової, відео-аудіо техніки, електроніки, аксесуарів і багато чого іншого.

Крім цього, в магазині нового формату обладнана сучасна і зручна зона обслуговування покупців, де розташувалися каси, зона сервісу і надання послуги «Пікап». Також тут облаштована комфортна зона для покупки техніки в кредит, налаштована зручна навігація і можливість перегляду товару в онлайн-магазині.

Відзначимо, що раніше торговельний об’єкт мережі в ТРЦ Термінал розташовувався на третьому поверсі комплексу, тепер же магазин зайняв вигіднішу локацію на першому поверсі.

Як розповіли RAU в прес-службі Фокстрот, новий формат магазину, розроблений спільно з агентством Fedoriv і реалізований в ТРЦ Термінал, буде взятий за основу і для подальшого розвитку мережі – всі нові торгові об’єкти будуть відкриватися саме в цій концепції. Крім того, рітейлер має намір активно оновлювати вже діючі магазини. У планах на 2019-2020 фінансовий рік (березень – лютий) – перезапустити в новому форматі близько 40 торгових точок.

Нагадаємо, торговельна мережа Фокстрот – одна з найбільших в Україні роздрібних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на початок 2019 року компанія об’єднувала 162 магазини загальною торговою площею 153 000 кв. м в 90 обласних і районних центрах України, а також інтернет-магазин. Відвідуваність магазинів в 2018 році склала 27,8 млн осіб.

Читайте також – 

За лаштунками Фокстрот: як працює логістика найбільшої мережі побутової техніки України (репортаж + фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку