
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Мережа КОЛО продовжує активно розширюватися і впроваджувати новий формат магазинів, реформат МегаМаркет в Ultramarket, новий ТЦ Metro смарт-формату замість магазину «Бери Вези», зростання виручки SPAR на 52%, відкриття нових Thrash! Траш! і Еко-Лавка.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє сайт All Retail, за більше ніж три роки мережа КОЛО встигла запустити близько 250-ти магазинів. Але якщо спочатку для компанії пріоритетом була експансія в Києві і приміських локаціях, то влітку 2020-го КОЛО стартував в Одесі, де відкрив понад 20-ти магазинів.
У березні цього року рітейлер вперше запустив мінімаркет за межами Одеси. Новий магазин КОЛО заробив в Чорноморську (колишній Іллічівськ) за адресою: вулиця 1 Травня, 40.
30 квітня відкрив двері ще один магазин в Одесі за адресою вул. Генуезька 3 В. У травні мережа розширювалася в столиці, запустивши відразу чотири нові магазини за адресами:
Також 12 травня було відкрито оновлений КОЛО на вул. Анатолія Петрицького в ЖК «Відпочинок»
Нагадаємо, крім відкриття нових магазинів, мережа КОЛО почала активне оновлення своїх торгових точок. Головна особливість нового формату – оформлення в насичених сірих тонах з дерев’яною обшивкою. Привертають увагу також яскраві неонові вивіски з тематичними слоганами: «Ідеї КОЛО тебе», «КОЛО твоїх смаків», «Освіжись у КОЛО».
За відгуками покупців новий формат відвідувачам дуже подобається, тому мережа планує і надалі відкривати магазини з подібним оформленням.
Зараз в подібному форматі оформлені магазини за наступними адресами: в Києві на вул. Метрологічній, 60, вул. Драгоманова, 15 А, Дніпровській набережній, 19, вул. Анни Ахматової, 22, вул. Соборності, 17 в Одесі – на вул. Генуезькій, 3В, та в с. Білогородка за адресою Михайла Величко, 10. Детальніше розглянути новий формат можна за посиланням.
28 травня відбулося відкриття супермаркету Novus на вулиці Братиславській, 48 А в Києві. Торгова площа магазину – 2000 кв. м. Всього в магазині 10 лінійних кас, 6 кас самообслуговування і 1 інфокаса, де можна взяти з собою смачну каву, хот-доги та інші снеки. Крім товарів власного імпорту в магазині представлена продукція власного виробництва Майстри Смаку (м’ясний відділ, широкий вибір свіжої риби, свіжоспечена піца, домашні страви кулінарії; кондитерські вироби та багато іншого). Детальніше розглянути новий магазин можна тут.
Поки українці відзначали травневі свята, мережа супермаркетів NOVUS встигла розширитися, відкривши 2 нових магазини. Один – в місті Ірпінь, на вулиці Антонова, 6; а інший в Києві – на Червонозоряному проспекті, 19.
Площа супермаркету в Ірпені близько 1000 кв. м, де представлено понад 5000 найменувань товарів. Покупців обслуговують 7 кас: з них 3 лінійні, 3 каси самообслуговування, і 1 інфокаса. Торгова площа на Червонозоряному проспекті – 760 кв. м, в магазині встановлено 3 лінійних каси, 4 – каси самообслуговування і 1 інфокаса.
Обидва магазини були оновлені після ребрендингу, і повністю відповідають високим європейським стандартам якості та обслуговування мережі Novus.
Директор з продажу та операційної діяльності Mеtro Cash & Carry Ukraine Олена Вдовиченко розповіла в інтерв’ю українському виданню Forbes про те, що за 2020 фінансовий рік (жовтень 2019 – вересень 2020) приріст в обсязі товарообігу склав 18% відносно попереднього періоду. Причому в моделі роботи «опт для всіх» з трьох видів клієнтів – HoReCa, магазини біля дому або кіоски, кінцеві споживачі – приріст обороту забезпечили саме кінцеві споживачі. Їх кількість зросла на 25-27%. Українці почали ходити в магазин рідше, але за один раз купувати більше. Крім цього, з’явилися нові категорії в споживчому кошику, значно зросли «фреш» і «ультрафреш». З основними тезами інтерв’ю можна ознайомитися тут.
Також 22 травня Metro Cash&Carry Ukraine відкрив у Тернополі на вулиці Об’їзна, 32 новий ТЦ смарт-формату замість «Бери Вези».
Загальна площа ТЦ Metro в Тернополі складе 1346 кв. м, з яких 1111 кв. м буде відведено під торговий зал. Смарт-ТЦ в Тернополі буде працювати згідно з оновленою концепцією торгових центрів малого формату Metro. Асортимент в новому Metro сформований відповідно до потреб HoReCa-клієнтів: в магазині представлені більше 2700 найменувань товарів з фокусом на бакалійну групу товарів, продукцію власних торгових марок і ексклюзивних позицій власного імпорту Metro.
Протягом 2021 року компанія планує оновити також два інших ТЦ малого формату в Луцьку та Чернігові під брендом Metro.
Як повідомляє сайт All Retail, кількість магазинів SPAR в Україні збільшилася за рік на 22 об’єкти. Станом, на кінець 2020-го SPAR Україна була представлена 59 магазинами, включаючи 24 магазина SPAR Express, 32 супермаркети SPAR і три супермаркети EUROSPAR. Загальна торгова площа, зросла до 13 370 кв. м.
При цьому оборот рітейлера показав значне зростання – на 52,2% до 39,4 млн євро. Такі дані наведені в щорічному звіті SPAR Annual Review 2020.
Як зазначається, SPAR Україна інвестує в розширення асортименту продуктів харчування на винос, який набирає популярність у покупців. Збільшилися продажі сендвічів, фірмових страв барбекю, таких, як шашлик, а також готових салатів.
Результати роботи мережі SPAR в країнах присутності в 2020 році
Супермаркет нової мережі Ultramarket Олега Вишнякова, співвласника МегаМаркет почав роботу 20 травня в Києві у житловому комплексі за адресою пр. Перемоги, 67, біля станції метро «Нивки». Як повідомила RAU прес-служба мережі, магазин площею 2850 кв. м з власним кафе паназійської кухні оформлений в тематичному дизайні і концепції Health, Craft, Farm, Local.
В рамках концепції мережа також запустила власну торгову марку THE LOCAL FOOD. Ultramarket почав співпрацювати з локальними виробниками на особливих умовах, тим самим підтримуючи малий бізнес. Акценти формату зроблені на фреш-зону, органічну і крафтову продукцію, здорове харчування і фермерські делікатеси.
Нагадаємо, Ultramarket- нова українська мережа продовольчих супермаркетів і гіпермаркетів, яка виникла після поділу активів партнерів мережі МегаМаркет. В рамках нової концепції Health, Craft, Farm, Local мережа також проведе ребрендинг і реформат своїх гіпермаркетів в Києві за адресою вул. В. Гетьмана, 6 (ТРЦ Cosmopolit) і вул. Богданівська (Сурикова), 3А, а також запустить новий Ultramarket на вул. Глибочицькій, 44. Як виглядає новий магазин можна подивитися тут.
21 травня у Харкові на вул. Пушкінській, 2А в ТРЦ Nikolsky відкрили Сільпо в стилі «дизель-панка». Це вже 13-й магазин мережі в Харкові. Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового залу – 2700 кв. м. Обсяг інвестицій в магазин, оформлений в естетиці наукової фантастики, становить близько 150-160 млн грн. «Ми виконали магазин в стилі дизель-панк на основі фільму «Божевільний Макс». Харків пов’язаний з технікою і з технологічними досягненнями. У дизайні були використані роботи знаменитого харківського художника Гамлета Зіньківського, який теж доклав руку до дизайну», – розповів директор з розвитку Сільпо Андрій Шутко.
Як повідомляє сайт All Retail, компанія Fozzy Group планує масштабну експансію супермаркетів Сільпо до кінця 2021 року. Всього мережа планує відкрити близько 60 супермаркетів. Нові супермаркети з’являться в Києві, Одесі, Львові, а також інших обласних центрах. Зараз мережа управляє 310 магазинами, третина з яких працює в новому форматі.
При цьому, рітейлер також розглядає міста з населенням від 50 000 і вище. Як заявив директор з розвитку мережі Сільпо Андрій Шутко під час прес-конференції з приводу відкриття харківського ТРЦ Nikolsky, Fozzy Group всерйоз розглядає питання подальшої територіальної експансії в невеликих райцентрах України. Подібний досвід у компанії вже є – тільки за останні роки перші Сільпо відкрилися в Мукачево на Закарпатті та Новий Розділ на Львівщині. Зараз у компанії вже є ряд підписаних угод по майбутнім відкриттям в невеликих населених пунктах, але більш детальну інформацію рітейлер поки що розголошувати не поспішає.
Мережа не планує міняти формат старих супермаркетів на нові в цьому році через масштабну програму з розвитку і обмежені фінансові ресурси компанії.
Як повідомляється, в найближчі півтора-два місяці мережа Сільпо планує завершити угоду з купівлі мережі магазинів Фуршет Ігоря Баленка. Однак в шести містах України Сільпо не купуватиме Фуршет через загрозу обмеження конкуренції.
Fozzy Group, яка крім мережі Сільпо розвиває ще ряд проектів, в тому числі дискаунтери Thrash! Траш! запустила 21 травня ще один такий магазин в Радомишлі за адресою Майдан Соборний, 8.
Як повідомляється на офіційній Facebook-сторінці мережі, на церемонії відкриття покупцям пропонувалися спеціальні знижки. В останній день квітня також запрацював новий маркет super в Одесі за адресою пр-т Добровольського, 82Б.
Тим часом в столиці з’явилася нова Еко-Лавка в районі Протасів Яр на вулиці Грінченка 2/1
Читайте також –