Новини FMCG за травень: розширення КОЛО, зростання продажів у SPAR і Metro, новий формат МегаМаркет і багато іншого

Новини FMCG за травень: розширення КОЛО, зростання продажів у SPAR і Metro, новий формат МегаМаркет і багато іншого

04.06.2021 08:30
  2554
Костянтин Симоненко

Мережа КОЛО продовжує активно розширюватися і впроваджувати новий формат магазинів, реформат МегаМаркет в Ultramarket, новий ТЦ Metro смарт-формату замість магазину «Бери Вези», зростання виручки SPAR на 52%, відкриття нових Thrash! Траш! і Еко-Лавка.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа КОЛО розширюється в Одесі і Києві

Як повідомляє сайт All Retail, за більше ніж три роки мережа КОЛО встигла запустити близько 250-ти магазинів. Але якщо спочатку для компанії пріоритетом була експансія в Києві і приміських локаціях, то влітку 2020-го КОЛО стартував в Одесі, де відкрив понад 20-ти магазинів.

У березні цього року рітейлер вперше запустив мінімаркет за межами Одеси. Новий магазин КОЛО заробив в Чорноморську (колишній Іллічівськ) за адресою: вулиця 1 Травня, 40.

30 квітня відкрив двері ще один магазин в Одесі за адресою вул. Генуезька 3 В. У травні мережа розширювалася в столиці, запустивши відразу чотири нові магазини за адресами:

  • вул. Олександра Довженко, 16;
  • вул. Кондратюка, 7;
  • пр-т Маяковського, 79 Б;
  • вул. Теодора Драйзера, 11.

Також 12 травня було відкрито оновлений КОЛО на вул. Анатолія Петрицького в ЖК «Відпочинок»

Нагадаємо, крім відкриття нових магазинів, мережа КОЛО почала активне оновлення своїх торгових точок. Головна особливість нового формату – оформлення в насичених сірих тонах з дерев’яною обшивкою. Привертають увагу також яскраві неонові вивіски з тематичними слоганами: «Ідеї КОЛО тебе», «КОЛО твоїх смаків», «Освіжись у КОЛО».

За відгуками покупців новий формат відвідувачам дуже подобається, тому мережа планує і надалі відкривати магазини з подібним оформленням.

Зараз в подібному форматі оформлені магазини за наступними адресами: в Києві на вул. Метрологічній, 60, вул. Драгоманова, 15 А, Дніпровській набережній, 19, вул. Анни Ахматової, 22, вул. Соборності, 17 в Одесі – на вул. Генуезькій, 3В, та в с. Білогородка за адресою Михайла Величко, 10. Детальніше розглянути новий формат можна за посиланням.

Три нових Novus

28 травня відбулося відкриття супермаркету Novus на вулиці Братиславській, 48 А в Києві. Торгова площа магазину – 2000 кв. м. Всього в магазині 10 лінійних кас, 6 кас самообслуговування і 1 інфокаса, де можна взяти з собою смачну каву, хот-доги та інші снеки. Крім товарів власного імпорту в магазині представлена продукція власного виробництва Майстри Смаку (м’ясний відділ, широкий вибір свіжої риби, свіжоспечена піца, домашні страви кулінарії; кондитерські вироби та багато іншого). Детальніше розглянути новий магазин можна тут.

Поки українці відзначали травневі свята, мережа супермаркетів NOVUS встигла розширитися, відкривши 2 нових магазини. Один – в місті Ірпінь, на вулиці Антонова, 6; а інший в Києві – на Червонозоряному проспекті, 19.

Площа супермаркету в Ірпені близько 1000 кв. м, де представлено понад 5000 найменувань товарів. Покупців обслуговують 7 кас: з них 3 лінійні, 3 каси самообслуговування, і 1 інфокаса. Торгова площа на Червонозоряному проспекті – 760 кв. м, в магазині встановлено 3 лінійних каси, 4 – каси самообслуговування і 1 інфокаса.

Обидва магазини були оновлені після ребрендингу, і повністю відповідають високим європейським стандартам якості та обслуговування мережі Novus.

Metro Cash & Carry Ukraine наростив оборот за рахунок кінцевих споживачів

Директор з продажу та операційної діяльності Mеtro Cash & Carry Ukraine Олена Вдовиченко розповіла в інтерв’ю українському виданню Forbes про те, що за 2020 фінансовий рік (жовтень 2019 – вересень 2020) приріст в обсязі товарообігу склав 18% відносно попереднього періоду. Причому в моделі роботи «опт для всіх» з трьох видів клієнтів – HoReCa, магазини біля дому або кіоски, кінцеві споживачі – приріст обороту забезпечили саме кінцеві споживачі. Їх кількість зросла на 25-27%. Українці почали ходити в магазин рідше, але за один раз купувати більше. Крім цього, з’явилися нові категорії в споживчому кошику, значно зросли «фреш» і «ультрафреш». З основними тезами інтерв’ю можна ознайомитися тут.

Також 22 травня Metro Cash&Carry Ukraine відкрив у Тернополі на вулиці Об’їзна, 32 новий ТЦ смарт-формату замість «Бери Вези».

Загальна площа ТЦ Metro в Тернополі складе 1346 кв. м, з яких 1111 кв. м буде відведено під торговий зал. Смарт-ТЦ в Тернополі буде працювати згідно з оновленою концепцією торгових центрів малого формату Metro. Асортимент в новому Metro сформований відповідно до потреб HoReCa-клієнтів: в магазині представлені більше 2700 найменувань товарів з фокусом на бакалійну групу товарів, продукцію власних торгових марок і ексклюзивних позицій власного імпорту Metro.

Протягом 2021 року компанія планує оновити також два інших ТЦ малого формату в Луцьку та Чернігові під брендом Metro.

SPAR Україна наростила продажі на 52% в 2020 році

Як повідомляє сайт All Retail, кількість магазинів SPAR в Україні збільшилася за рік на 22 об’єкти. Станом, на кінець 2020-го SPAR Україна була представлена ​​59 магазинами, включаючи 24 магазина SPAR Express, 32 супермаркети SPAR і три супермаркети EUROSPAR. Загальна торгова площа, зросла до 13 370 кв. м.

При цьому оборот рітейлера показав значне зростання – на 52,2% до 39,4 млн євро. Такі дані наведені в щорічному звіті SPAR Annual Review 2020.

Як зазначається, SPAR Україна інвестує в розширення асортименту продуктів харчування на винос, який набирає популярність у покупців. Збільшилися продажі сендвічів, фірмових страв барбекю, таких, як шашлик, а також готових салатів.

Результати роботи мережі SPAR в країнах присутності в 2020 році

Новий формат МегаМаркет – магазини Ultramarket

Супермаркет нової мережі Ultramarket Олега Вишнякова, співвласника МегаМаркет почав роботу 20 травня в Києві у житловому комплексі за адресою пр. Перемоги, 67, біля станції метро «Нивки». Як повідомила RAU прес-служба мережі, магазин площею 2850 кв. м з власним кафе паназійської кухні оформлений в тематичному дизайні і концепції Health, Craft, Farm, Local.

В рамках концепції мережа також запустила власну торгову марку THE LOCAL FOOD. Ultramarket почав співпрацювати з локальними виробниками на особливих умовах, тим самим підтримуючи малий бізнес. Акценти формату зроблені на фреш-зону, органічну і крафтову продукцію, здорове харчування і фермерські делікатеси.

Нагадаємо, Ultramarket- нова українська мережа продовольчих супермаркетів і гіпермаркетів, яка виникла після поділу активів партнерів мережі МегаМаркет. В рамках нової концепції Health, Craft, Farm, Local мережа також проведе ребрендинг і реформат своїх гіпермаркетів в Києві за адресою вул. В. Гетьмана, 6 (ТРЦ Cosmopolit) і вул. Богданівська (Сурикова), 3А, а також запустить новий Ultramarket на вул. Глибочицькій, 44. Як виглядає новий магазин можна подивитися тут.

Новий дизайнерський Сільпо відкрився в харьківському ТРЦ Nikolsky

21 травня у Харкові на вул. Пушкінській, 2А в ТРЦ Nikolsky відкрили Сільпо в стилі «дизель-панка». Це вже 13-й магазин мережі в Харкові. Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового залу – 2700 кв. м. Обсяг інвестицій в магазин, оформлений в естетиці наукової фантастики, становить близько 150-160 млн грн. «Ми виконали магазин в стилі дизель-панк на основі фільму «Божевільний Макс». Харків пов’язаний з технікою і з технологічними досягненнями. У дизайні були використані роботи знаменитого харківського художника Гамлета Зіньківського, який теж доклав руку до дизайну», – розповів директор з розвитку Сільпо Андрій Шутко.

Сільпо йде в невеликі міста

Як повідомляє сайт All Retail, компанія Fozzy Group планує масштабну експансію супермаркетів Сільпо до кінця 2021 року. Всього мережа планує відкрити близько 60 супермаркетів. Нові супермаркети з’являться в Києві, Одесі, Львові, а також інших обласних центрах. Зараз мережа управляє 310 магазинами, третина з яких працює в новому форматі.

При цьому, рітейлер також розглядає міста з населенням від 50 000 і вище. Як заявив директор з розвитку мережі Сільпо Андрій Шутко під час прес-конференції з приводу відкриття харківського ТРЦ Nikolsky, Fozzy Group всерйоз розглядає питання подальшої територіальної експансії в невеликих райцентрах України. Подібний досвід у компанії вже є – тільки за останні роки перші Сільпо відкрилися в Мукачево на Закарпатті та Новий Розділ на Львівщині. Зараз у компанії вже є ряд підписаних угод по майбутнім відкриттям в невеликих населених пунктах, але більш детальну інформацію рітейлер поки що розголошувати не поспішає.

Мережа не планує міняти формат старих супермаркетів на нові в цьому році через масштабну програму з розвитку і обмежені фінансові ресурси компанії.

Як повідомляється, в найближчі півтора-два місяці мережа Сільпо планує завершити угоду з купівлі мережі магазинів Фуршет Ігоря Баленка. Однак в шести містах України Сільпо не купуватиме Фуршет через загрозу обмеження конкуренції.

Нові Thrash! Траш! у Радомишлі та Одесі, а також Еко-Лавка в Києві

Fozzy Group, яка крім мережі Сільпо розвиває ще ряд проектів, в тому числі дискаунтери Thrash! Траш! запустила 21 травня ще один такий магазин в Радомишлі за адресою Майдан Соборний, 8.

Як повідомляється на офіційній Facebook-сторінці мережі, на церемонії відкриття покупцям пропонувалися спеціальні знижки. В останній день квітня також запрацював новий маркет super в Одесі за адресою пр-т Добровольського, 82Б.

Тим часом в столиці з’явилася нова Еко-Лавка в районі Протасів Яр на вулиці Грінченка 2/1

Читайте також –

Новини FMCG за квітень: Сільпо замість Фуршет, партнерство АТБ і Glovo, магазини-контейнери Billa в Австрії

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку