Десять поверхів розкоші: як виглядає оновлений флагманський магазин Tiffany&Co у Нью-Йорку
Цієї весни відбулось відкриття оновленого флагманського магазину The Landmark американського бренду Tiffany&Co. Реконструкція цього магазину є найдорожчим проектом в історії LVMH. RAU зробив огляд цього дивовижного місця.
Магазин The Landmark розташований у Нью-Йорку на перетині Східної 57-ї вулиці та П’ятої авеню Мангеттена.
Оновлений флагман вражає захопливими вітринами, ексклюзивно створеними для бренду витворами мистецтва та унікальними прикрасами, раніше не представленими в інших магазинах.
Повне оновлення головного магазину Tiffany & Co тривало майже три роки. Реконструкція такого масштабу стала першою в історії флагмана з моменту його відкриття у 1940 році.
Оновленням будівлі займався архітектор Шохей Шігематсу з OMA New York, а концепцію інтер’єрів усіх десяти поверхів розробив Пітер Марино. Але попри повне оновлення дизайнери зберегли оригінальний паркет на всіх поверхах.
The Landmark складається з десяти поверхів та пентхаусу площею близько 740 кв. м, де обслуговують найважливіших клієнтів. Також під час реконструкції до основної будівлі прибудували трирівневу скляну конструкцію.
Оновлений фасад магазину має певну схожість з первинним проектом The Landmark зі статуєю Атласа. На першому поверсі флагмагману встановлені відеостіни, які виступають як дзеркала а також показують Мангеттен і Центральний парк. Поверхи з третього по восьмий з’єднуються скульптурними гвинтовими сходами.
На верхніх рівнях розташовуються виставкові та музейні приміщення бренду. Для гостей флагману працює кафе Blue Box Cafe, шеф-кухарем якого є володарь зірки Michelin Даніель Булуда.
За експертними оцінками, реконструкція The Landmark стала найбільшим інвестиційним проектом з відкриття одного магазину в історії групи LVMH, який у 2021 році придбав Tiffany & Co за $16 млрд.
“Повторне відкриття знакового магазину на П’ятій авеню – це важлива віха для нашого Дому. Символізуючи нову еру для Tiffany & Co, The Landmark – це набагато більше, ніж ювелірна крамниця, – це культурний центр із вишуканою вітриною архітектури та чудової гостинності, а також передового мистецтва і дизайну”, – прокоментував подію президент і головний виконавчий директор Tiffany & Co Ентоні Ледру.