Затишний шик: як виглядає перший магазин Zara Home в Україні (фоторепортаж)
11 травня в ТРЦ Gulliver іспанська група Inditex відкрила в Україні перший магазин торгової марки Zara Home. Чим здивував новий бренд провідного світового рітейлера.
Zara Home – бренд товарів для дому групи компаній Inditex, створений в 2003 році. У магазинах мережі можна придбати білизну, одяг для сну, товари для ванної кімнати та кухні, а також декоративні аксесуари для будинку. Зараз мережа магазинів бренду представлена в 60 країнах світу і нараховує понад 500 торгових точок.
До слова, він стане вже восьмим брендом групи Inditex, представленому на українському ринку. Компанія працює в країні з 2008 року, розвиваючи мережі магазинів ZARA, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius і Oysho. У листопаді 2016 року Inditex відкрив перший в Україні магазин бренду Uterque, який також розташувався в ТРЦ Gulliver. А в минулому – компанія прийняла рішення почати продажі лінії чоловічого одягу бренду Stradivarius на українському ринку.
RAU побувала на відкритті першої торгової точки нового на українському ринку бренду і підготувала детальний фотоогляд нового магазину.
Магазин Zara Home площею близько 550 кв. м розмістився на 2-му поверсі МФК Gulliver. Він знаходиться в глибині торгової галереї, проте завдяки яскраво освітленому фасаду його добре видно з центральної частини ТРЦ, де розташовуються ліфти і ескалатори.
Вхідна група магазину добре помітна не тільки через освітлення, але і завдяки особливій увазі групи компаній Inditex до вітрин. Відвідувачів ТРЦ Zara Home приверне оздобленням спалень в вітринах – батьківської і дитячої, а також частиною майстерно сервірованої їдальні.
З входу відвідувачі бачать столи, на яких викладені постільні речі та актуальні в літній період купальні костюми, капелюхи, босоніжки, пляжні сумки та інші аксесуари для відпочинку.
Пляжна колекція – це літній бонус. У колекції осінь-зима такими “бонусами” є Christmas Collection, де представлені іграшки для ялинок, святкові скатертини та інші прикраси.
Асортимент Zara Home в ТРЦ Gulliver складається з більш ніж 25 000 одиниць товару, серед яких текстильні вироби, постільні речі та білизна, м’який і комфортний одяг для дому та сну, посуд і столові прилади, а також декоративні аксесуари, аромати і інші дрібниці.
Розпродажами покупців бренд радує два рази в рік, в міжсезоння: влітку і взимку. В магазинах по всьому світу компанія практикує проведення Zara Home Day: на один день робиться знижка 20% на всю колекцію.
У центрі магазину, практично навпроти входу, розміщується касова зона. Все обладнання виконано в спокійних тонах, з натуральних матеріалів і дерева, що обумовлено бажанням рітейлера слідувати еконаправленості, як в своїх колекціях, так і в дизайні магазинів.
Поруч з касою розташовується стійка з базовою колекцією ароматів: тут покупці можуть вибрати самі різні ароматичні свічки, мило, рідке і тверде, аромати для будинку, спреї для прасування білизни для додання йому аромату, ароматичні палички і навіть аромати в машину.
Незважаючи на будній день, на відкриття нового магазину прийшло чимало відвідувачів.
У прикасовій зоні рітейлера можна вибрати не тільки аксесуари для відпочинку та пікніка, туалетну воду і аромати для будинку, але і диски з музикою, в тому числі і тією,що грає в самому торговому залі.
Відвідувач бачить свою суму покупки на спеціальному екрані:
Товари зі спеціальної колекції – для пікніка, відвідувач зустрічає кілька разів у торговому залі.
До слова, цей красивий посуд ще й легкий, не б’ється, і виконаний зі спеціального, екологічно безпечного пластика – меламіну.
Колекції Zara Home змінюються двічі на рік – зараз представлений асортимент “Весна-літо 2018”. Літні колекції мають більш світлі тони і яскраві фарби, зимові колекції зазвичай трохи темніші.
Основу асортименту становить колекція Вasic, з незмінними кольорами і фактурами. Такими постільними речами можна з легкістю доповнити покупку яскравого товару з чотирьох основних колекцій. Вasic включає в себе банні халати, рушники, наповнювачі для ковдр і подушок, постільну білизну і посуд, скатертини, плейсмати, столові прибори спокійних тонів.
У зоні kids представлені одяг, взуття, постільні та кухонні приладдя для хлопчиків і дівчаток до 8 років. Серед таких товарів – піжами, ночнушки, рушники, пляжний одяг, кошики, фоторамки та інші приємні і потрібні дрібниці.
Викладка товару розчулить будь-яку маму: дитячі іграшки та крихітні тапці акуратно лежать на заправлених дитячих ліжечках.
Одяг для сну та постіль:
Не забули дизайнери рітейлера включити дитячий асортимент і в пляжну колекцію бренду.
Передбачено й такі дрібниці, як красиві тремпелі для одягу.
Пляжні аксесуари для хлопчиків:
Дитячий посуд прикрашають герої мультфільмів і різноманітні яскраві візерунки. Передбачено достатьо хороший вибір столових приборів, ложок, виделок з різних матеріалів і різної форми, розрахованих як на найменших діток, так і на більш самостійну малечу.
Решта асортименту магазина розбита на чотири колекції «Готель», «Флорист», «Колорист» і «Етніка». У кожній з них категорії товарів повторюються – покупець заходить в магазин і шукає ту колекцію, яка втілює в собі кольори, відтінки, малюнки та форми, які ближче всього до його уявлення ідеального будинку.
Колекція «Готель» – одна з найспокійніших за колірною гамою.
«Флорист» – мотивами для цієї колекції послужили квіти, метелики, бабки. Текстильні вироби, постільні речі та білизна, посуд і столові прилади, а також декоративні аксесуари, аромати і інші дрібниці виконані в бірюзових і зелених тонах найрізноманітніших відтінків.
Колекція «Колорист» – це змішання хитромудрих принтів, цікавих фактур і спокійних, ще не найяскравіших кольорів. Сині, помаранчеві і жовто-блакитні блоки – все різнобарвне, дуже яскраве і дуже соковите.
Візерунки на посуді, столових приладах і склянках можна розглядати дуже довго, а фактура заслуговує окремої похвали за тактильні відчуття.
Про чоловіків не забули – для них також передбачено м’який, зручний одяг для сну, постільне приладдя і все, що необхідно для відпочинку.
Інша частина залу присвячена найяскравішій колекції з чотирьох – «Етніка»: її сині і яскраві червоні кольори декількох відтінків привертають увагу, навіть не дивлячись на те, що вона знаходиться в глибині залу.
Варто відзначити, що незважаючи на наявність купальників і халатів, окремих примірочних кімнат в магазинах Zara Home не передбачено. Однак в магазинах групи Inditex працює правило, за яким покупець може повернути товар протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.
Неможливо не звернути увагу і на стільці. Є вибір серед складних стільців і для тих, хто хоче розташуватися зручно на пікніку біля озера.
Ще більше яскравих аксесуарів
Zara Home, як і більшість брендів Inditex, працює в сегменті середній і вище середнього.
Наприклад, такий постільний комплект можна купити за 5500 гривень:
Така глибока тарілка обійдеться в в 159 грн, фужер – в 129 грн.
Розкид в дитячому взутті досить великий: 500 грн коштують сланці для пляжу, 800 – зручні тапочки і за 1299 грн можна придбати красиві босоніжки.
Чого не скажеш про пахкі свічки, мило і ароматичні засоби: тверде мило, в залежності від виду та розміру, коштує близько 500 грн, свічки можуть коштувати близько 700, а ароматична вода для будинку великого обсягу доходить в ціні до 1300 грн.
Компанія на відкритті одного магазину зупинятися не збирається, але подальшими планами щодо розвитку мережі не ділиться.
«Магазини групи Inditex існують в Україні з 2008 року, але перший спеціалізований магазин товарів для дому та декору буде відкритий тільки зараз і в нашому ТРЦ. Раніше марка Zara в Україні була представлена тільки магазинами модного жіночого, чоловічого та дитячого одягу і аксесуарів. Zara Home – можливість створити в Україні культуру споживання товарів для дому та декору, бренд, який, безумовно, стане законодавцем в своєму сегменті, як і бренд Zara в області одягу, взуття та аксесуарів », – коментує відкриття генеральний директор МФК Gulliver Ірина Круппа.