З новими концептами: як Епіцентр переформатував торговельний центр в Бучі (+фото)

З новими концептами: як Епіцентр переформатував торговельний центр в Бучі (+фото)

10.07.2020 12:05
  944
rau

Національна мережа Епіцентр відкрила після реконструкції інноваційний ТЦ у Бучі Київської області, розширивши торгівельний об’єкт на 6000 кв. м і представивши магазини та торгові зони в нових концепціях.

Цей матеріал доступний російською мовою

«З метою збільшення асортименту товарів та кращого їхнього представлення, а також підвищення якості обслуговування покупців, було прийнято рішення про переформатування та проведення масштабної реконструкції будівельного гіпермаркету Нова Лінія в Бучі та його подальшу роботу під брендом Епіцентр», — прокоментував заступник генерального директора, директор із роздрібної торгівлі Епіцентр К Володимир Гончаров.

Після реконструкції, яка тривала шість місяців, у ТЦ Епіцентр в Бучі з`явилися нові відділи та магазини, було вдосконалено зонування та внутрішню навігацію, а для зручності та комфорту покупців у торгових залах встановлені зручні лавки. Площа торговельного центру збільшена на 6000 кв. м – до 23 000 кв. м.

Оновлена галерея Деко на площі майже 900 кв. м представлена в новому концепті, який покликаний зробити покупки зручними та швидкими. Так, мережа відмовилася від яскравого оформлення, усі зали та обладнання галерей Деко виконані в чорному кольорі. Крім того, була збільшена висота стелажів та глибина полиць, що дало змогу розмістити в залі більше товарів, які покупці можуть обрати самостійно без необхідності очікувати консультанта. А зручне зонування та навігація дозволяють покупцям оглянути весь асортимент галереї та швидко зорієнтуватися.

У ТЦ в Бучі в новій концепції запрацював і магазин дитячих товарів та одягу Епік, а також магазин косметики та парфумерії Mon Chéri, де можна підібрати декоративну косметику, парфумерію, засоби для догляду за тілом та обличчям.

Також в новому форматі запрацює секція Кріплення, де повністю змінилося візуальне оформлення стелажів і з’явилися інформаційні таблички з QR-кодами, що спрощують самостійний вибір кріплень, а нове обладнання дало змогу майже вдвічі розширити асортимент секції. Ще одна новинка для мережі Епіцентр – Дім води, де покупці можуть обрати будь які рішення для очищення води від відомих виробників.

В торговельному центрі також облаштовано переформатований Центр меблів площею 1000 кв. м. У ньому було значно збільшено вибір товарів, з`явилися унікальні інтер’єрні пропозиції, а також можливість замовити кухню за індивідуальним проектом. Крім того, на території Центру меблів розташувався салон килимів, які сьогодні повертають свої позиції в інтер’єрі.

Оновлений Центр кераміки (630 кв. м) із салонами плитки та сантехніки запропонує покупцям максимально широкий асортимент товарів для облаштування ванних кімнат: у шоурумі представлені як готові дизайнерські рішення з комбінацією різних матеріалів і фактур, так й індивідуальні пропозиції.

Суттєвої трансформації зазнала викладка паркету та ламінату — завдяки використанню професійного світла та додаткових інформаційних блоків покриття для підлоги сприймається зовсім інакше.

Потішить Епіцентр і професійних спортсменів та прихильників активного дозвілля, для яких у торговельному центрі відкриють окремий мультибрендовий спортивний магазин мережі Intersport, де можна буде придбати як одяг і взуття, так і тренажери, спортивну екіпіровку та атрибутику.

Серед найбільших відділів ТЦ — Сад і город (3262 кв. м) із широким вибором рослин та аксесуарів для садівництва та Будівельні матеріали (1823 кв. м). Загалом, у торговельному центрі представлено понад 110 000 артикулів товарів.

У ТЦ також розміститься Центр видачі замовлень інтернет-магазину epicentrk.ua та численні додаткові послуги для покупців, зокрема, форматно-розкрійна дільниця, пересадка рослин, тонування фарб, пошиття штор, оверлок, сервісний центр, виготовлення ключів, кафе, відділення банку. Потурбувалися і про автолюбителів — для них у торговельному центрі запрацює відділ Автомол та облаштовано паркінг на більш ніж 400 місць.

Довідка. Епіцентр К — лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва та ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 60 діючих торговельних центрів у різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. В торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено більше 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників.

Читайте також –

Епіцентр відкриє в київському ТРЦ Retroville відразу 4 магазини: Intersport, Деко і два нові бренди


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3390
Усі новини ринку