На старт, увага, Сільпо! У Києві відкрили «екстремальний» супермаркет відомого рітейлера

На старт, увага, Сільпо! У Києві відкрили «екстремальний» супермаркет відомого рітейлера

27.10.2021 08:00
  3670
Дарія Осіїк

Мережа Сільпо відкрила новий дизайнерський супермаркет у ТРЦ Квадрат NEO за адресою: бульвар Перова, 36, який присвячений темі швидкості та екстріму. Площа об’єкту становить 2605 кв. м.

Читати російською мовою

Всередині магазину на екстремальні види спорту відвідувачів будуть надихати арт-об’єкти з перегонів Формули-1, реквізит українських спортсменів з останніх Олімпійських ігор-2020 (шабля та шолом Ольги Харлан), партнер екстремальних фестів — Red Bull  та його діджитальна інсталяція.

Для тих, хто хоче «заправитися», у супермаркеті можна скуштувати смачні страви, піцу та улюблені багети.  Справжній гонщик має тримати себе у формі, тож шукає свіжі овочі та морепродукти. У відповідних відділах магазину можна знайти потрібні продукти. А для тих, хто поспішає, можна замовити шашлик чи гриль з собою.

До супермаркету можна зайти за кавою у FEEL__trd чи придбати якісь подарунки у бутику OFFTOP. Екстримальний Сільпо працює з 08:00 до 23:00 щодня. Доступні онлайн-замовлення та самовивіз.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2021-го нараховує понад 315 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 80 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Читайте також – 

Політаємо з Сільпо: оновлений супермаркет мережі присвятили Френку Сінатрі та літакам (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку