Огляд новин drogerie & beauty: Yves Rocher, Max Factor, EVA та інші

Огляд новин drogerie & beauty: Yves Rocher, Max Factor, EVA та інші

21.11.2019 08:05
  509
Костянтин Симоненко

Відкриття Yves Rocher в Blockbuster Mall, ювілейний магазин EVA, угода на $600 млн з Max Factor, шампуні на розлив і обшуки в інтернет-магазинах косметики

Цей матеріал доступний російською мовою

Бутік Yves Rocher відкриється на першому поверсі Blockbuster Mall

Як повідомляє naiukraine.com, в ТРЦ Blockbuster Mall готується до відкриття бутік Yves Rocher. В мегамоллі відкриються десятки мультибрендових і монобрендових магазинів, в тому числі і категорії wellness & beauty. Yves Rocher – бренд французької рослинної косметики, створений в 1959 році.

Нагадаємо, ТРЦ Blockbuster Mall – другий об’єкт «мережі мегамоллів» у Києві. Його загальна площа – 300 000 кв. м, орендна – 200 000 кв. м. У ТРЦ відкриються 500 магазинів, 40 закладів харчування і великий критий розважальний парк.

EVA збільшила кількість відкритих магазинів до 900

Урочисте відкриття 900-го магазину EVA відбулося 5 жовтня в Запоріжжі. Компанія протягом 2019-го відкрила більше 120 магазинів. Найсильніше мережа представлена в Київській області – 142 магазини. На другому місці Дніпропетровська область, де працює 114 нових торгових точок. Замикає трійку лідерів Одеська область, де було відкрито 88 магазинів.

У жовтні на місці торгових точок мережі Лотос в Мелітополі та Бердянську Запорізької області поступово відкривалися торгові точки EVA.

Чергова торгова точка також з’явиться в столичному ТРЦ Lavina Mall, де останні вакантні локації займають відомі українські бренди. Загальна площа нового магазина складе близько 200 кв.м.

За 17 років компанія виросла до 900 магазинів по всій території України, пропонує споживачам більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також вивела на ринок 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує більше 11 000 чоловік.

У Чехії почали продавати шампуні і гелі для душу на розлив

Дрогері-мережі DM і Rossmann в Чехії почали продавати розливні шампуні і гелі для душу в деяких супермаркетах, пише reailers.ua з посиланням на Euronews. Мета новації – скоротити викиди пластика. Для покупки шампуню відвідувачі повинні придбати спеціальну пластикову пляшку за 20 чеських крон (близько 0,8 євро). Машина окремо роздрукує термін придатності тари, який потрібно буде наклеїти на неї. Після цього можна заповнити пляшку потрібним шампунем або гелем. Як тільки рідина закінчиться, покупець може повторно прийти з цією ж пляшкою і наповнити її заново.

Всього в магазинах Чехії працює вісім машин. За підрахунками експертів, їх використання дозволить скоротити кількість пластикових відходів на 5000 тонн за рік.

Прокуратура обшукала інтернет-магазин парфумерії, імовірно Makeup – ЗМІ

В кінці жовтня столична прокуратура провела обшуки в складських і офісних приміщеннях інтернет-магазину косметики та парфумерії в зв’язку з розслідуванням щодо ухилення від сплати податків. Як пише портал AIN з посиланням на повідомлення прес-служби київської прокуратури, слідство викрило співробітників приватних компаній, які продавали зарубіжну косметику і парфумерію і при цьому ухилялися від податків.

За даними прокуратури, товари для продажу отримували міжнародною поштою на групу фізосіб для того, щоб не оформляти товари на кордоні і не платити з них митні збори. Далі ці товари зберігалися на складах декількох підприємств і продавалися через ФОП та інтернет-магазин без відображення в податковій звітності.

Правоохоронці проводили обшуки на складах і в офісах компаній в Києві, Київській області та інших містах, в ході яких вилучили товарів на суму в 20 млн грн, документи «чорнової бухгалтерії», готівку на суму в 1,6 млн грн.

Як відзначають в AIN, з великою ймовірністю обшуки торкнулися лідера в сегменті онлайн-торгівлі парфумерією та косметикою, інтернет-магазину Makeup.ua. На фото в релізі прокуратури на документі з текстом «банківська виписка» видно назву підприємства – ТОВ «Вейкап Т [Рейдінг]». Детальніше про це читайте тут.

Власник марки Max Factor купить за $600 млн половину бізнесу Kylie Cosmetics

Кайлі Дженнер, наймолодший мільярдер у списку Forbes, продасть контрольну частку (51%) в своїй косметичній компанії Kylie Cosmetics за $ 600 млн. Покупець – корпорація Coty, яка виробляє косметику під брендом Max Factor.

Про це повідомляється в спільному прес-релізі двох компаній. Закрити угоду сторони планують в третьому кварталі 2020 фінансового року. Після цього компанія буде перейменована в Kylie Beauty. Дженнер залишиться обличчям бренду.

Корпорація Coty, чиї продажі в 2018 році склали $8,6 млрд, відзначає популярність моделі-мільярдера, на яку підписані понад 270 млн осіб в соцмережах. Належні їй бренди – Kylie Cosmetics і Kylie Skin – найдинамічніші і найпривабливіші серед тих, хто робить ставку на соціальні мережі. Корпорація розраховує, що в результаті операції чистий прибуток групи буде рости більш ніж на 1% в рік протягом наступних трьох років.

Нагадаємо, в березні 21-річна Кайлі Дженнер стала наймолодшим мільярдером в історії, який заробив свої статки самостійно. Молодша сестра Кім Кардашьян, модель і героїня американського реаліті-шоу «Сімейство Кардашьян» запустила Kylie Cosmetics в кінці 2015 року. Вирішальним для її успіху став контракт з мережею магазинів Ulta, в яких Дженнер за шість тижнів продала косметики на $55 млн.

Читайте також –

Огляд новин drogerie&beauty: поглинання Космо, перемога EVA і закриття LUSH


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  47
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  86
Усі новини ринку