Долина Фей: як виглядає Сільпо в ельфійському стилі у Боярці (фотоогляд)
Зачаровані дзеркала, що перетворюють кожного на фею або ельфа, величезні дракони із розмахом крил 14 м, казан з димом та рожеве дерево щастя – як виглядає новий цілодобовий Сільпо, відкритий у Боярському лісництві.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, супермаркет розташований в селі Глеваха, траса Київ – Одеса (Києво-Святошинський район, Боярське лісництво, квартал 103, буд. 1). Загальна площа об’єкту складає 3113,5 кв. м, торговельна – 1701,9 кв. м.
«Привчити дітей їсти більше овочів і фруктів ― іноді справжній виклик, ― говорить директор з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва. ― Дослідження програми Healthy Eating Research свідчить про те, що улюблені персонажі дітей впливають на їхній вибір харчових продуктів, оскільки малеча емоційно прив’язана до героїв казок чи мультфільмів. Ми турбуємося про те, щоб батьки мали широкий вибір якісних продуктів для своєї малечі, а діти споживали смачну та корисну їжу із задоволенням. Сподіваюсь, що емоції, які ми подаруємо маленьким феям та ельфам, посприяють розвитку в них здорових харчових звичок».
Дизайн супермаркету занурює в атмосферу казки: на вході гостей зустрічає чарівниця, а ще одна фея летить поруч із величезним казковим драконом, що випускає з пащі дим та має розмах крил 14 метрів. Тематично оформлені й колони у торговому залі ― вони виконані у вигляді дерев з хатиночками на гілках.
Головна оселя фей розміщена над островом Гастрономії. Антураж доповнюють казан із димомашиною, казковий міст, кокони та човники, в яких живуть феї. Поглянувши в інтерактивне дзеркало, гості приміряють на себе образи феї або ж ельфа. Головне ― не забути про світлину на згадку.
Проводжають відвідувачів магазину касові лайтбокси, виготовлені у вигляді ліхтарів, а за основу фасаду супермаркету взяті елементи будинків міста Сібіу, що в Румунії.
В асортименті магазину представлено 14 000 SKU. Для відвідувачів працюють такі відділи, як кафетерій, кавовий бутік, овочі, кондитерський відділ, кулінарія, пекарня, гастрономія, Лавка традицій, м’ясний відділ, риба, молочний відділ.
Покупців обслуговую дев’ять основних кас, п’ять самокасс, одна тютюнова каса, один кавовий бутік і один кафетерій.
З нагоди відкриття діти, що завітали разом із батьками до магазину, змогли отримати «паспорт» феї чи ельфа. Урочиста посвята була можлива лише за однієї умови ― пообіцяти батькам їсти корисні продукти: частіше хрумтіти морквиною чи яблуком, не бути прискіпливим до броколі та цвітної капусти, вибрати улюблений смаколик у відділі «Здравоїжа». Після щирої обітниці уповноважена фея урочисто проголошувала малечу почесним мешканцем «Долини Фей».
Довідка. Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2021-го налічує понад 300 супермаркетів, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить в одну з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. Сільпо – один з небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Зараз в мережі вже більше 70-ти тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять в Europe’s Finest Store – перелік кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році в перелік потрапили три Сільпо: за мотивами Маленького Принца, в стилі Америки 50-х, присвячений дайнеру, і Сільпо Re Cycling – магазин, який побудований за «зеленими» технологіями і присвячено дбайливому відношенню до планети.
Читайте також
Спорт в Сільпо: Decathlon Ukraine відкрив 20 корнерів в супермаркетах мережі