Розширення DeFacto: один з найбільших турецьких рітейлерів відкриє свої магазини в торговельних центрах мережі Караван

Розширення DeFacto: один з найбільших турецьких рітейлерів відкриє свої магазини в торговельних центрах мережі Караван

11.06.2021 11:45
  672
Дарія Осіїк

Мережа ТРЦ Караван (Київ, Харків, Дніпро) та DeFacto, один з провідних турецьких fashion-брендів, підписали угоду про довгострокову співпрацю.

Читати російською

Загальна площа магазинів DeFacto, що відкриються у мережі ТРЦ Караван восени, становитиме понад 3700 кв. м. В асортименті буде представлений жіночий, чоловічий та дитячий одяг (у тому числі для немовлят), взуття й аксесуари середньої цінової категорії.

Це дозволить DCH Infrastructure & Real Estate посилити тенат-мікс своїх ТРЦ якірним орендарем, а fashion-рітейлеру DeFacto – розширити географію та формат своєї присутності на вітчизняному ринку. Зокрема, у Харкові з бутіка у ТРЦ Караван почнеться знайомство містян з брендом, а в київському ТРЦ Караван DeFacto розмістить свій перший в Україні аутлет.

Керівник відділу оренди DCH Infrastructure & Real Estate Наталя Денисів підкреслює: «Партнерство з провідним турецьким брендом, компанією DeFacto, – важливий крок з реалізації нашої довгострокової стратегії, орієнтованої на збільшення частки системних операторів у тенант-міксі наших ТРЦ. Магазини сегменту affordable fashion стабільно демонструють високі операційні показники на кожному з наших торговельних майданчиків, тому ми певні, що колекції DeFacto обов’язково завоюють серця наших відвідувачів»

Довідка. DeFacto, що має понад 500 магазинів в 90 країнах світу, був заснований у 2003 році. Розвивати український напрямок компанія почала чотири роки тому та наразі активно розширює свою мережу, яка вже налічує сім бутіків.

Читайте також – 

Ірина Поварчук, DCH I&RE: Реконструюючи ТРЦ Караван у Харкові, ми створюємо мультифункціональний громадський простір


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  58
Усі новини ринку