Перший у ТРЦ: мережа Decathlon відкрила перший в Україні магазин в торгово-розважальному центрі (фоторепортаж)

Перший у ТРЦ: мережа Decathlon відкрила перший в Україні магазин в торгово-розважальному центрі (фоторепортаж)

15.05.2021 09:00
  1536
Іван Зайцев

Супермаркет спортивних товарів, який відкрився в ТРК Проспект, став і першим магазином Decathlon на лівому березі Дніпра в столиці. Як виглядає і що пропонує новий об’єкт найбільшої спортивної мережі світу.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Понад півтора року Decathlon не радував українців новими відкриттями: пандемія, нестабільна економічна та політична ситуації не сприяли активній експансії. У той же час тривали напружені пошуки відповідних локацій і переговори з потенційними орендодавцями – в разі поліпшення обстановки французи були готові відреагувати миттєво.

І практично відразу після закінчення чергового жорсткого локдауна – 7 травня – відбулося урочисте відкриття третього магазину Decathlon в Україні. Він же став першим об’єктом рітейлера в українських торгово-розважальних центрах, і першим супермаркетом бренду на лівому березі Дніпра в столиці.

Локацією був обраний самий популярний ТРК лівобережного Києва Проспект яким керує девелоперська компанія Arricano Real Estate.

Власне, відкриття торгової точки анонсувалося досить широко: і публікаціями в соцмережах, і великими оголошеннями на вході в ТРК. Уздовж проїжджої частини запрошені волонтери розмахували прапорами з логотипом Decathlon, пригортаючи додаткову увагу потенційних покупців.

В самому ТРЦ на ключових розв’язках також встановили інформаційні стенди, які розповідають історію французького бренду, і запрошують відвідати щойно відкритий магазин.

Більш того: в центральному атріумі була змонтована оригінальна інсталяція з речей, які можна купити в Decathlon. Виглядало незвично й однозначно привертало увагу.

А ближче до самого магазину роль додаткового магніту відігравали аніматори у костюмах в кольорах французького бренду.

Новий Decathlon, в першу чергу, відрізняється від інших українських магазинів рітейлера своєю концепцією. Що й не дивно – це перший досвід французів в нашій країні з магазином в ТРЦ.

Його площа складає 1700 кв. м, що трохи менше, ніж у інших об’єктів бренду в Україні. Так, перший супермаркет рітейлера в Рітейл парк Петрівка займає 2300 кв. м, а магазин у Біличах – 2800 кв. м.

Це не завадило представити тут 3000 SKU для 70ти видів спорту. В інших об’єктах компанії в Києві асортимент досягає 5000 позицій. Зате, за словами генерального директора Decathlon Ukraine Флорана Гійє, в ТРК Проспект покупцям пропонують актуалізований підбір товарів: проаналізувавши споживчі переваги українців, мережа ретельно підійшла до складання асортименту, тому пропонує найбільш затребувані товари.

Зрозуміло, це далеко не єдині особливості нового магазину. Так, наприклад, всередині він облаштований за принципом, схожим з гіпермаркетами меблевого гіганта IKEA у вигляді кругової галереї.

Потрапивши в супермаркет, відвідувач зможе пройтися по всіх відділах і ознайомитися з усіма товарами, перш ніж добереться до кас.

При цьому активно використовувалась зональна розбивка. Перші два відділи, відразу після вхідної групи, відведені під сезонні товари. Зараз тут пропонують товари для активного відпочинку та туризму. В інші сезони асортимент буде змінюватися, щоб він залишався завжди актуальним, і гість міг вибрати потрібний товар, не блукаючи по всьому магазину.

Після сезонних товарів у цій своєрідній кільцевій галереї представлені фітнесблок, спорядження для командних видів спорту, ракетки для великого та маленького тенісу та бадмінтону, товари для полювання й риболовлі, ролики та велосипеди, тренажери, скутери й електротранспорт.

Що примітно: в кожному відділі товари відсортовані за ціною від більш дешевих біля центрального проходу до дорожчих в глибині. Відповідно, новачкові не доведеться гаяти час, вивчаючи пропозицію для професійних спортсменів. А професіонали відразу знають, куди йти за потрібним товаром.

В оформленні магазину та торговому обладнанні використані перероблені матеріали Decathlon ретельно підтримує свій імідж екологічно відповідальної компанії і багато уваги приділяє боротьбі за чистоту навколишнього середовища. Наприклад, в магазині повністю відсутні пластикові пакети покупцям пропонують тільки паперові біопакети.

І, як зараз прийнято у всіх поважаючих себе рітейлерів, встановлені урни для роздільного збору сміття.

Раніше на місці спортивного супермаркету розташовувався дитячий розважальний парк, а й в новому Decathlon дітям буде чим зайнятися. Практично всю представлену продукцію можна протестувати. Наприклад, пострибати на батуті

Або покидати баскетбольні м’ячі в кошики різної висоти, протестувати велосипед

Вибрати самокат

І навіть постріляти з лука

Так що маленьким відвідувачам буде чим себе зайняти, поки дорослі вибирають спорядження для походу або іншого активного відпочинку.

Особливий інтерес відвідувачів викликали незвичайні каси самообслуговування. На відміну від уже звичних киянам кас в супермаркетах, де необхідно самому просканувати штрихкод, а потім розплатитися, тут нічого сканувати не треба. Досить просто опустити кошик з покупками в нішу, і каса сама порахує все покупки.

Секрет простий: оскільки Decathlon продає виключно продукцію своїх брендів, в кожну річ ще на етапі виробництва встановлюється RFIDчіп. Він містить всю інформацію про товар: починаючи від постачальників сировини на фабрику і закінчуючи всім трекингом по шляху від заводу на полицю магазину.

Поки в українських супермаркетах Decathlon ще не облаштовані зони Click & Collect тобто відділи експресвидачі інтернетпокупок. Як зазначив в коментарі RAU Флоран Гійє, компанія розглядає можливість відкриття таких зон, в тому числі й партнерських поза магазинами французької мережі. Особливо за Києвом, де поки торгові точки бренду не представлені.

Перший Decathlon поза столицею відкриється вже у червні в Одесі у ТРЦ Riviera. А на даному етапі шанувальники бренду можуть придбати товар в інтернетмагазині, а отримати в відділеннях Нова пошта або інших партнерів Decathlon.

До речі, обсяг онлайнпродажів в Україні, за словами Флорана Гійє, вже досяг 30%, що навіть вище, ніж у багатьох інших країнах роботи Decathlon, де цей показник становить близько 20%. З іншого боку, в інших країнах і фізична присутність торгової мережі набагато ширше (всього в світі налічується 1968 магазинів Decathlon в 61 країні світу), тому можливостей придбати товар безпосередньо в торговій точці набагато більше.

Більшості ж українців поки доводиться задовольнятися інтернетпокупками французьких товарів. Втім, слідуючи своєму гаслу «Спорт доступний кожному», Decathlon продовжує розвиватися в нашій країні. І тепер, після відкриття магазину в ТРЦ Проспект, жителям лівобережних районів столиці стало ще простіше купувати товари для активного відпочинку та спорту.


Читайте також –

Decathlon зсередини: компанія, де немає босів і ніхто не лається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку