Переїзд за одну ніч: Brocard відкрив оновлений магазин у київському ТРЦ Dream Town
Оновлений магазин одного з лідерів парфумерного ринку України змінив місце розташування, дизайн, конфігурацію і став одним із найбільш просторих та технологічних об’єктів мережі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі Brocard, торговельна точка площею більш ніж 570 кв. м розпочала роботу 15 вересня. Оновлений магазин відрізняє стильний інноваційний дизайн, а яскраві led-панелі привертають увагу і допомагають клієнтам мережі краще орієнтуватися в світі косметики й парфумерії. Рекламні ролики провідних світових брендів, промо новинок, інформація про акції, конкурси і спеціальні пропозиції мережі – все це у відео-форматі тепер доступно клієнтам оновленого магазину.
Також тут працює мейкап-станція, де проходять тематичні сесії візажу, клієнтські дні за участю експертів б’юті-сфери та спеціальними пропозиціями, презентації новинок і уроки макіяжу від провідних візажистів мережі.
Особливої уваги заслуговує зал нішевої парфумерії – його відрізняє новий дизайн. Незмінними ж залишаються індивідуальні консультації експертів та портфоліо з 70 кращих нішевих домів.
«Brocard у ТРЦ Dream Town завжди був одним із найбільш відвідуваних магазинів мережі, і ми вирішили зробити клієнтський досвід його відвідувачів винятковим. Тепер улюблений магазин зустрічає гостей розширеним асортиментом косметики та парфумерії – більше 200 брендів, традиційним зручним зонуванням та яскравим дизайном – настільки незвичайним, що перетворює його на справжній арт-об’єкт», – прокоментувала директор зі стратегічного розвитку компанії Брокард-Україна Олена Лада.
Що цікаво, переїзд Brocard на нове місце було здійснено всього за одну ніч, щоб клієнти могли без перешкод здійснювати бьюті-шопінг та встигли скористатися знижкою в 30%, яка діяла у мережі протягом уікенду 13-15 вересня 2019.
Довідка. Брокард-Україна (brocard.ua) – оператор парфумерно-косметичного рынку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s и М.А.С., інтернет-магазин Letu.ua ). У компанії 98 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і 1,45 млн постійних клієнтів. В магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфюмерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних будинків. У 2018 році загальний товарообіг мережі склав більше 4 млрд грн.
Читайте також –
Юрій Гаткін, Brocard: селективна парфумерія займає у нас 92% продажів