Переїзд за одну ніч: Brocard відкрив оновлений магазин у київському ТРЦ Dream Town

Переїзд за одну ніч: Brocard відкрив оновлений магазин у київському ТРЦ Dream Town

16.09.2019 01:13
  493
Ukrainian Retail Association

Оновлений магазин одного з лідерів парфумерного ринку України змінив місце розташування, дизайн, конфігурацію і став одним із найбільш просторих та технологічних об’єктів мережі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі Brocard, торговельна точка площею більш ніж 570 кв. м розпочала роботу 15 вересня. Оновлений магазин відрізняє стильний інноваційний дизайн, а яскраві led-панелі привертають увагу і допомагають клієнтам мережі краще орієнтуватися в світі косметики й парфумерії. Рекламні ролики провідних світових брендів, промо новинок, інформація про акції, конкурси і спеціальні пропозиції мережі – все це у відео-форматі тепер доступно клієнтам оновленого магазину.

Також тут працює мейкап-станція, де проходять тематичні сесії візажу, клієнтські дні за участю експертів б’юті-сфери та спеціальними пропозиціями, презентації новинок і уроки макіяжу від провідних візажистів мережі.

Особливої уваги заслуговує зал нішевої парфумерії –  його відрізняє новий дизайн. Незмінними ж залишаються індивідуальні консультації експертів та портфоліо з 70 кращих нішевих домів.

«Brocard у ТРЦ Dream Town завжди був одним із найбільш відвідуваних магазинів мережі, і ми вирішили зробити клієнтський досвід його відвідувачів винятковим. Тепер улюблений магазин зустрічає гостей розширеним асортиментом косметики та парфумерії – більше 200 брендів, традиційним зручним зонуванням та яскравим дизайном – настільки незвичайним, що перетворює його на справжній арт-об’єкт», – прокоментувала директор зі стратегічного розвитку  компанії Брокард-Україна Олена Лада.

Що цікаво, переїзд Brocard на нове місце було здійснено всього за одну ніч, щоб клієнти могли без перешкод здійснювати бьюті-шопінг та встигли скористатися знижкою в 30%, яка діяла у мережі протягом уікенду 13-15 вересня 2019.

Довідка. Брокард-Україна (brocard.ua) – оператор парфумерно-косметичного рынку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s и М.А.С., інтернет-магазин Letu.ua ). У компанії 98 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і 1,45 млн постійних клієнтів. В магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфюмерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних будинків. У 2018 році загальний товарообіг мережі склав більше 4 млрд грн.

Читайте також –

Юрій Гаткін, Brocard: селективна парфумерія займає у нас 92% продажів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  31
Усі новини ринку