Isei відкрила магазин нового формату Beauty Market Isei (+фото)
Торгова мережа Isei активізує розвиток відкриттям бутиків нового формату.
У червні мережа відкрила перший магазин нового формату – Beauty Market Isei в ТРК Проспект в Києві. У новому бутіку, на відміну від класичних магазинів мережі Isei, акценти зміщені на напрям «краса та здоров’я». Формат передбачає збільшення групи товарів по догляду за обличчям, тілом та волоссям, а також розширення асортименту декоративної косметики. Декор в бутіку нового зразка представлений, в основному, інноваційними корейськими брендами зі світовими іменами – Missha й A’Pieu. Портфоліо брендів по догляду, крім тих, що представлені в мережі Isei (Beyond, Missha), розширилося за рахунок введення нових брендів, таких як Iyoub, Shinetree, Dewytree та інших.
Пошук нового формату магазинів пов’язаний з декількома факторами. «Проект Beauty Market Isei – наступний крок у розвитку мережі, – коментує комерційний директор мережі Isei Наталя Кирич. – Відкриваючи новий бутик, ми орієнтувалися на ті категорії товарів, які стрімко ростуть на beauty ринку. Поява нового формату магазину – не випадковість, а наступний крок в нашому розвитку».
Треба відзначити, що магазини нового формату – Beauty Market Isei – по площі не будуть відрізнятися від бутиків мережі Isei, тобто при відкритті компанія буде дотримуватися обраного стандарту – це близько 30 кв. м. До кінця поточного року мережа планує поповнитися ще одним магазином подібного формату, а в разі вдалої роботи бутиків нового зразка, рітейлер буде тиражувати магазини формату Beauty Market Isei в великих торгових центрах Києва і в містах-мільйонниках.
Довідка. Isei – мережа магазинів косметики та товарів для дому відомих брендів високої якості з Кореї, Японії та Європи. На червень 2018 року мережа нараховує 72 бутика Isei по всій Україні і 1 бутик нового формату Beauty Market Isei.
Читайте також –
Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor