Auchan представляє в Польщі інноваційну концепцію гіпермаркету (+фото)

Auchan представляє в Польщі інноваційну концепцію гіпермаркету (+фото)

02.01.2023 08:00
  2014
Дарія Осіїк

Перший гіпермаркет Auchan у новій концепції працює в історично важливому для Auchan місці — у польському містечку Пясечно. Це був перший магазин французької мережі в Польщі, відкритий ще у 1996 році.

Об’єкт модернізували згідно з інноваційною концепцією, враховуючи потреби споживачів і, як запевняють представники мережі, майбутніх тенденцій ринку.

Як підкреслюють представники Auchan, нова концепція гіпермаркету, як і раніше, використовує переваги бренду, якими є найнижчі ціни та широкий асортимент товарів, інноваційні рішення, нові форми оплати та обслуговування.

«Винайти новий формат гіпермаркету — таку мету ми поставили перед собою, починаючи роботу над новою концепцією, реалізованою зараз, — каже генеральний директор Auchan Retail Polska Жерар Галлє. — Ми постійно дбаємо про купівельну спроможність польського споживача, пропонуючи найнижчі ціни, що регулярно підтверджується незалежними рейтингами. Однак ми усвідомлюємо, наскільки динамічно розвивається світ, і це вимагає еволюції концепцій продажів. Йдеться не лише про використання нових технологій, інноваційних рішень чи створення пропозиції з урахуванням вибору все більш свідомого споживача, а й про створення дружнього, комфортного простору, де абсолютно нові враження від покупок стануть джерелом задоволення. Здійснити таку ґрунтовну реконструкцію гіпермаркету було великим викликом для колективу магазину в Пясечно протягом останніх кількох місяців».

Одним з основних передумов нової концепції було трансформувати гіпермаркет таким чином, щоб клієнти почувалися там комфортніше. Шлях клієнта розроблено так, щоб можна було вибрати коротший або довший маршрут залежно від уподобань. Також враховано інтегровані торговельні завдання — розважити та зацікавити: у відділі «Кухня» можна подивитися на процес приготування їжі, а у відділі товарів для дому можна протестувати побутову техніку, в анімаційній зоні, спеціально розробленій для дітей, можна взяти участь у творчих майстер-класах, подивитися шоу іграшок або просто добре провести час у дружній атмосфері.

Зміни в оформленні магазину, особливо введення нижчих меблів і меблів різної висоти, створюють привабливі умови для покупок і роблять інтер’єр більш привабливим.

Важливим є і новий спосіб викладки продукції, наприклад, у фруктово-овочевому відділі покупець почуватиметься як на ринку, а в алкогольному — як у спеціалізованому магазині, завдяки використанню типового для таких відділів обладнання. Клієнти також зможуть отримати консультацію сомельє.

Революційною зміною, запровадженою відповідно до нової концепції, є створення спеціальних зон, доступних безпосередньо з обох входів у магазин. Ліворуч від входу розташована зона бістро та відділ свіжих продуктів, а праворуч — нова зона Home & Deco та сезонні товари, які створюють ефект новизни, що стимулює цікавість клієнтів.

Також варто підкреслити екологічні аспекти після реконструкції: освітлення замінено на світлодіодне та запроваджено динамічну та керовану систему підсвітки торгового залу, що полягає в автоматичному налаштуванні інтенсивності освітлення. Всі холодильні шафи оснащені скляними дверцятами, що замикаються, електровентиляторами та світлодіодним освітленням. Технологічна рекуперація тепла від системи охолодження призначена для підігріву води. Магазин використовує тільки зелену енергію.

Для зручності клієнтів розширено зону кас самообслуговування. Оплатити товари можна на 31 сучасній, зручній та функціональній касі самообслуговування або на 33 класичних касах.

Особливо варто відзначити зміни в зоні обслуговування клієнтів, пов’язані з підвищенням комфорту та пропозицією спектра послуг: від поштових послуг до click&collect або співпраці з TOO GOOD TO GO та Glovo.

ДжерелоAll retail

Читайте також – 

Varus відкрив новий супермаркет у Кривому Розі (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку