У ритмі АТБ: якою була експансія мережі в I кварталі 2021 року

У ритмі АТБ: якою була експансія мережі в I кварталі 2021 року

14.06.2021 07:50
  1460
rau

За три місяці поточного року рітейлер відкрив 15 магазинів, що приблизно на третину менше, ніж в 2020-му.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє ресурс All Retail, національна мережа дискаунтерів АТБ в поточному році традиційно продовжила активну експансію. Нагадаємо, станом на грудень 2020 року в компанії значився 1201 торговий об’єкт. За перші три місяці 2021 року АТБ поповнився ще 15-ма новими магазинами. Зокрема, в січні компанія відкрила п’ять торгових точок, лютий приплюсував до мережі три нових об’єкти, а березень – ще сім.

Якщо зіставити динаміку експансії АТБ з аналогічним періодом 2020 року, то нинішні результати здадуться більш скромними, адже рік тому дніпровський рітейлер відкрив 21 об’єкт. Примітно, що число відкриттів в першому кварталі минулого року з кожним місяцем виростало: в січні 2020 р. рітейлер запустив 5 дискаунтерів, в лютому – 6, а в березні мережа розширилася ще на 10 торгових точок.

Регіональні вподобання

У Північній Україні в першому кварталі 2021 року стало більше на сім нових АТБ. При цьому, рітейлер віддав перевагу не самій столиці, а її передмістям, відкривши там п’ять дискаунтерів. Ще по одній торговій точці АТБ додалося в Чернігівській і Житомирській областях.

У Західній Україні з січня по березень цього року було здано в експлуатацію шість нових магазинів мережі АТБ. А саме: два магазини відкрилися у Львівській області, ще по одному – в Закарпатській, Івано-Франківській, Хмельницькій та Волинській областях.

У Центральній Україні, а саме у Вінницькій області, FMCG-оператор відкрив в першому кварталі один магазин. Аналогічна ситуація на сході країни – на рідній для рітейлера Дніпропетровщині також запрацював один дискаунтер АТБ.

Примітно, що південний регіон на початку року в АТБ обійшли стороною. Проте, Одеса в останні роки була вельми важливим регіоном для рітейлера.

Дані: GT Partners Ukraine

Таким чином, стратегія експансії мережі АТБ в першому кварталі цього року була спрямована на північні і західноукраїнські населені пункти. Майже половина нових АТБ (7 з 15 дискаунтерів) охоплювали саме північний регіон країни. Рік тому рітейлер був зосереджений на експансії не тільки в Західній Україні, але також і на сході країни.

В цілому за 2020 рік за всій країні мережу АТБ відкрила 127 своїх магазинів. За твердженнями топ-менеджменту мережі, в поточному році рітейлер планує запустити не менше 120 торгових об’єктів.

Джерело: All Retail

Читайте також –

АТБ запустив доставку в партнерстві з сервісом Glovo


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку