Керівником PR-відділу мережі MOYO призначена Катерина Веремєєва
Колишній начальник відділу корпоративних комунікацій та зв’язків з громадськістю Watsons Україна очолила PR в мережі магазинів техніки та електроніки MOYO.
“Це нова посада у зв’язку з динамічним розвитком компанії. У мої завдання входить розробка і впровадження PR-стратегії, систематизація зовнішніх і внутрішніх комунікацій, взаємодія зі ЗМІ, лідерами думок та іншими. Також в мою сферу відповідальності входить SMM, онлайн і офлайн івенти. MOYO присутній у всіх релевантних каналах комунікації, кожен з яких вимагає своєї тактики і окремої уваги. У компанії амбітні плани, і я рада приєднатися до їх втілення”, – розповіла RAU нова Head of PR MOYO.
На цій посаді Катерина Веремєєва працює з травня 2021 року. До приходу в MOYO вона три роки працювала PR-директором Watsons Україна. Також працювала PR-менеджером юридичної фірми Sayenko Kharenko, а до цього три роки була спеціалістом по роботі з інвесторами та ЗМІ в одному з найбільших агрохолдингів країни – МХП. Починала кар’єрний шлях у Міністерстві закордонних справ позаштатним спічрайтером, а потім в PR-агентстві ВАРТО. Має загальний досвід в PR більше 10-ти років.
Нагадаємо, з початку 2021 року мережа MOYO активно продовжує розвиватися у регіонах України та масштабуватися — наразі відкрито вже шість нових магазинів – у Запоріжжі, Одесі, Маріуполі, Львові, Борисполі та Києві.
Довідка. MOYO — перший національний омніканальний рітейлер техніки і електроніки в Україні, який приймає та обробляє онлайн-замовлення в цілодобовому форматі. Перший магазин мережі відкрився в 2009 році. На даний момент мережа налічує 42 модернізовані магазини у 20-ти містах України. Компанія дотримується закону України та підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.
Читайте також
MOYO продовжує розвиток в регіонах — мережа відкрила магазин у Борисполі