Василь Хмельницький, UDP: Сьогодні будувати великі торгові центри безглуздо

Василь Хмельницький, UDP: Сьогодні будувати великі торгові центри безглуздо

29.01.2021 07:45
  5698
rau

Що погубить рітейл вже в найближчі десятиліття і чому засновник UFuture Василь Хмельницький знову купив частку в ТРЦ Ocean Plaza.

Цей текст доступний також російською мовою

Своїм поглядом на пост-коронакризовий ринок Василь Хмельницький поділився в інтерв’ю НВ. “Зрозуміло, що рітейл потихеньку скоротиться, тому що інтернет-торгівля і раніше видавлювала рітейл. Коронавірус просто це прискорив. Якщо раніше інтернет-торгівля зростала на 1% на рік, то тепер зростає на 4%”, – говорить засновник фонду K. Fund, мажоритарний акціонер однієї з найбільших будівельної компаній України UDP (раніше в портфель групи входив ряд торгово-розважальних центрів у Києві).

За словами підприємця, сьогодні будувати великі торгові центри безглуздо. “І без коронавірусу зрозуміло, що нові технології будуть давити старі. І це нормально, ми до цього готові. Але, я думаю, до 85% керуючих команд в бізнесі повернеться в офлайн. У офісної нерухомості точно є майбутнє”, – вважає він.

Але при цьому Хмельницький не поспішає повністю виходити з девелоперського бізнесу.

“Коли рітейл буде валитися потихеньку, а він буде, то Ocean Plaza впаде останнім. Я розраховую, що це буде років через 30. Тому зараз ще можна купувати, я пішов на це. Я купив набагато дешевше, ніж продав. Я бізнесмен і рахую гроші”, – додав Василь Хмельницький.

Нагадаємо, Василь Хмельницький купив 33,5% одного з найуспішніших київських ТРЦ — Ocean Plaza — наприкінці 2019 року. За словами девелопера, 20% придбала компанія британського бізнесмена Rodney Coffey, 13,35% — компанія іншого британського підприємця Colin Laird. Серед потенційних покупців називалися інвестиційна компанія Dragon Capital і бізнесмен Вагіф Алієв, який будує поруч з Ocean Plaza інший великий ТРЦ – Ocean Mall.

Джерело: НВ

Читайте також

Нестійка рівновага: ринок торгової нерухомості України в 2020 році

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Наскільки зросла частка українських брендів у львівському ТРЦ Victoria Gardens, чи важко залучати міжнародні бренди у...
time icon  
  12
Усі новини ринку