Супермаркет на винос: як виглядає Varus в новому форматі To Go (фотоогляд)

Супермаркет на винос: як виглядає Varus в новому форматі To Go (фотоогляд)

19.06.2020 04:06
  6210
Виктор Нагорский

Мережа магазинів Varus розпочала розвиток в Києві нового формату торговельних об’єктів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як розповіли RAU в прес-службі компанії, перший магазин формату To Go, який працює щоденно з 07:00 до 23:00, розпочав роботу на вулиці Жилянській, 59. Цей формат характеризується зменшеною торговою площею (близько 300 кв. м) та пропозицією товарів (понад 2500 SKU).

Вагоме місце в асортименті займають готова для вживання їжа (фреш-салати, хот-доги, картопля фрі та по-селянськи, батат) і снеки (сирні палички, курячі нагетси, сирники). При цьому зони food to go та coffee to go в магазині виділені окремо. Для зручності та економії часу покупців компанія також ввела в асортимент фасовані фрукти та овочі, які не потрібно зважувати перед купівлею.

Редакція RAU публікує фотоогляд нового формату від одного з найбільших FMCG-рітейлерів України.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на березень 2020 року торгова мережа налічувала 92 супермаркети загальною торгівельною площею 87 557 кв. м.

Читайте також – 

Кращі HR-практики в рітейлі: мережа супермаркетів Varus


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13