Супермаркет на винос: як виглядає Varus в новому форматі To Go (фотоогляд)

Супермаркет на винос: як виглядає Varus в новому форматі To Go (фотоогляд)

19.06.2020 04:00
  1549
Виктор Нагорский

Мережа магазинів Varus розпочала розвиток в Києві нового формату торговельних об’єктів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як розповіли RAU в прес-службі компанії, перший магазин формату To Go, який працює щоденно з 07:00 до 23:00, розпочав роботу на вулиці Жилянській, 59. Цей формат характеризується зменшеною торговою площею (близько 300 кв. м) та пропозицією товарів (понад 2500 SKU).

Вагоме місце в асортименті займають готова для вживання їжа (фреш-салати, хот-доги, картопля фрі та по-селянськи, батат) і снеки (сирні палички, курячі нагетси, сирники). При цьому зони food to go та coffee to go в магазині виділені окремо. Для зручності та економії часу покупців компанія також ввела в асортимент фасовані фрукти та овочі, які не потрібно зважувати перед купівлею.

Редакція RAU публікує фотоогляд нового формату від одного з найбільших FMCG-рітейлерів України.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на березень 2020 року торгова мережа налічувала 92 супермаркети загальною торгівельною площею 87 557 кв. м.

Читайте також – 

Кращі HR-практики в рітейлі: мережа супермаркетів Varus


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку