Varus шукає маркетинг-директора. Резюме приймаються тільки у відеоформаті
Мережа супермаркетів VARUS доповнила вакансію на позицію маркетинг директора відео презентацією топ-менеджерів, з проханням відправляти резюме тільки в відеоформаті.
Цей текст доступний також російською мовою
На думку CEO Varus Наталії Азюковскої, такий крок дозволить доповнити команду людиною, яку не лякає вихід за рамки звичних форматів. Саме такий менеджер може стати ще одним драйвером змін в компанії, переосмислити підходи в комунікаціях з клієнтами і створення нового клієнтського досвіду. “Поки ми тестуємо цю технологію при прийомі на роботу топ-менеджерів, але очікуємо, що вже через рік відеорезюме буде стандартом при прийомі персоналу на всіх рівнях” ‒ переконана директор по персоналу Varus Ірина Безлепкина.
Формат відеорезюме дозволяє компанії оцінити не тільки колишні заслуги та кар’єрний шлях кандидата, але і його софтскіллз: здатність доносити свої думки, презентувати ідеї та емоційно взаємодіяти. А це сьогодні ‒ один з ключових факторів успіху в бізнесі.
“Ми зараз знаходимося на порозі переосмислення всього, що робимо в бізнесі, через призму відео. І якщо в маркетингу цей тренд вже очевидний, то в системі управління, ми чомусь продовжуємо копіювати підходи з ХХ віку. Команда VARUS вже перевела більшість навчального контенту для персоналу в формат відео. Також, ми проводимо експерименти щодо доведення новин до співробітників у форматі влогів. Думаю, не за горами час, коли відеоролики замінять звичні нам електронні документи, а рішення прийматимуться на основі кількості лайків і коментарів колег”, – резюмує Руслан Шостак, засновник і співвласник компанії Varus.
Читайте також –
Руслан Шостак, EVA і Varus: Наша мета – бути в топ-500 світових компаній