
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Керівником відділу розвитку мережі супермаркетів Varus призначений Денис Піддубський, який раніше працював в АТБ і Брусничці.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це він повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. «З сьогоднішнього дня я повертаюся до того, що вмію і люблю, напевно, найбільше – прямої участі в розвитку продуктової мережі. Дякую дружньому колективу мережі Varus за надану довіру. Впевнений, разом ми досягнемо ще більш вражаючих результатів», – написав Піддубський.
При цьому він уточнив, що створена ним в 2019 році консалтингова компанія Служба розвитку рітейлу продовжить свою діяльність під управлінням колег.
Відзначимо, що Піддубський більше 10 років (2004-2014) пропрацював в корпорації АТБ, де пройшов шлях від аналітика до заступника директора напрямку, відповідаючи за розробку стратегії розвитку мережі, експертну оцінку об’єктів для розміщення магазинів тощо. Створив практично з нуля великий, ефективно працюючий підрозділ, оснащений усіма необхідними для роботи інструментами, включно з методикою оцінки потенціалу об’єктів і системою мотивації для кожної категорії співробітників.
Потім топ-менеджер близько року займав посаду директора з експертної оцінки та розвитку компанії Український Рітейл, яка управляла мережею магазинів Брусничка. Там він провів масштабну реорганізацію існуючої структури і штату, розробив нову методику оцінки об’єктів і працював над оптимізацією взаємодії з іншими підрозділами.
З 2015 року займався консалтингом у сфері розвитку торгової нерухомості, пошуку об’єктів і земельних ділянок для комерційних цілей, розміщення магазинів та інших категорій об’єктів.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі, а зараз вона об’єднує вже 99 магазинів у 29 містах України. Загальна торгова площа продуктових маркетів компанії складає близько 90 000 кв. м.
Читайте також –
Руслан Шостак, EVA і Varus: Треба шукати можливості для виходу на міжнародні ринки