Varus тестує мобільний додаток для автоматизації торгівлі

Varus тестує мобільний додаток для автоматизації торгівлі

14.02.2019 08:05
  941
Ukrainian Retail Association

За стратегією діджиталізації, мережа продуктових супермаркетів Varus понад місяць тестує власну розробку, яка з часом дозволить повністю відмовитися від використання терміналів збору даних (ТЗД).

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як пояснюють у прес-службі компанії, в кожному супермаркеті існують завдання, що вимагають багато сил, часу та людських ресурсів. Як правило, для автоматизації процесів застосовуються термінали збору даних (ТЗД): облік надходження, відвантаження, інвентаризація, переміщення тощо. Однак, зараз Varus тестує додаток власної розробки Data Terminal, який доступний на платформі Android.

Користувачі додатку можуть за допомогою смартфону дистанційно замовити друк цінників, перевірити асортимент товару та його наявність, працювати з темою «товарних дірок».

Як запевняють в прес-службі мережі, іновацію вже зараз можна назвати успішною. За місяць роботи у Data Terminal понад 3000 завантажень. Середній час сесії становить 8 хвилин, понад 1000 активних користувачів на добу. «Найдивнішим фактом для нас став успіх додатка у мерчандайзерів – вони становлять 80% всіх користувачів. Для них додаток вже став порятунком від ТЗД», – коментує Дмитро Сартаков, керівник департаменту реінжинірингу Varus.

У компанії розглядають мобільний додаток не просто в якості заміни ТЗД, але й як канал комунікації зі співробітниками та мерчандайзерами. Адже Data Terminal може приймати пуш-повідомлення.

Крім того, нова розробка є гнучкою і дозволяє додавати сервіси та інтерфейси, кастомізовані під потрібні процеси. Наприклад, останньою реалізованою функцією в мобільному додатку стала можливість перевірки планограм.

«Наш експеримент довів, що Data Terminal успішно виконує функцію сканування на різних девайсах, а співробітники успішно освоюють формат мобаппи. Далі ми плануємо перенесення всіх ключових функцій ТЗД у смартфон, що дозволить до кінця 2019 року вийти на співвідношення користування цими форматами на рівні 1:1», – резюмує Дмитро Сартаков.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Зараз мережа нараховує 70 магазинів в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі, Павлограді, Кам’янському, Нікополі, Новомосковську, Марганці, Долинській, Першотравенську, Вишгороді та Броварах. Загальна торговельна площа мережі становить більше 75 000 кв. м, кількість співробітників – понад 7000.

Читайте також –

Сільпо впровадив можливість оплати покупок мобільним додатком


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку