Мережа Varus запустила можливість залишити чайові збиральнику

Мережа Varus запустила можливість залишити чайові збиральнику

30.10.2024 11:30
  764
rau

Відтепер у клієнтів varus.ua є можливість залишити чайові за збірку онлайн-замовлень. Це не тільки нова зручна функція, але й спосіб підтримати команду збиральників. Функція чайових доступна на сайті.

Під час оформлення замовлення клієнтам пропонується залишити чайові у фіксованій сумі або обрати індивідуальну кількість коштів. Ця опція відображається на фінальному етапі оформлення покупки, а також після отримання замовлення — для тих, хто бажає подякувати після доставки.

Залишити чайові — це можливість подякувати працівникам за їхню роботу та відповідальний підхід до збирання замовлень. Ваша підтримка допомагає збиральникам збирати з турботою кожне замовлення. Мережа Varus прагне створити культуру взаємної поваги та вдячності між клієнтами та персоналом, що робить онлайн-шопінг приємнішим для всіх.

“Запуск функції чайових — це черговий крок у покращенні взаємодії між нашими клієнтами та працівниками. Ми хочемо, щоб кожен клієнт мав можливість висловити вдячність за якісну збірку замовлення і віримо, що це створить ще більш приємний досвід для вас”, — коментує e-commerce-директор Олег Спірін.

Нагадаємо, що також нещодавно varus.ua запустив онлайн-чат, який дозволяє клієнтам мережі отримувати швидкі відповіді на запитання через найпопулярніші месенджери: Viber та Telegram. Ця функція спрямована на покращення якості обслуговування та надання ще більш комфортного процесу покупок. Тож мережа регулярно оновлює сервіси та додає нові послуги, щоб забезпечувати кращий клієнтський досвід.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  41
Усі новини ринку