Яка вартість пластикових пакетів має бути в магазинах та аптеках

Яка вартість пластикових пакетів має бути в магазинах та аптеках

13.12.2021 12:30
  2652
Костянтин Симоненко

З 10 грудня 2021 року введено в дію Закон України “Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України”, відповідно до якого  розповсюдження пластикових пакетів може здійснюватися в магазинах, аптеках та інших закладах виключно на платній основі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Законом передбачено, що мінімальні роздрібні ціни на пластикові пакети встановлюються Кабінетом Міністрів України за виключенням:

  • біорозкладних пластикових пакетів
  • надтонких пластикових пакетів (до 15 мікрометрів), що призначені для пакування та/або транспортування свіжої риби, м’яса та продуктів із них, сипучих продуктів, льоду та розповсюджуються в об’єктах роздрібної торгівлі як первинна упаковка – до 1 січня 2023 року.

Однак, на момент введення в дію даного Закону урядом такі мінімальні ціни затверджені не були, хоча проект постанови Міністерством економіки України був розроблений.

Як зазначає керівник GR-напрямку Асоціації рітейлерів України Наталія Петрівська, з метою виконання вимог закону, зокрема, щодо недопущення безкоштовного розповсюдження пластикових пакетів, суб’єкти господарювання можуть відпускати пластикові пакети за цінами, встановленими самостійно. Після затвердження урядом мінімальним цін, підприємці будуть зобов’язані дотримуватись їх розміру. В свою чергу,  для практичної реалізації контролюючим органом положень абзацу третього частини другої статті 6 закону, необхідною умовою є прийняття відповідної постанови.

Бізнес також очікує на затвердження порядку маркування пластикових пакетів та інших нормативних актів, прийняття яких передбачено даним законом.

Читайте також –

Верховна Рада заборонила пластикові пакети в закладах торгівлі та громадського харчування


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

ТРЦ Злата Плаза підбив підсумки роботи за I півріччя: ребрендинг, анонс відкриттів та фокус на соціальних ініціативах

ТРЦ Злата Плаза підбив підсумки роботи за I півріччя: ребрендинг, анонс відкриттів та фокус на соціальних ініціативах

Незважаючи на складні зовнішні обставини, торговельний центр демонструє сталу ефективність та впевнений рух вперед....
time icon  
  46
Усі новини ринку