Валерій Калинковський, ТРЦ Appolo: хочемо увійти до трійки найбільших торгових центрів Дніпра

Валерій Калинковський, ТРЦ Appolo: хочемо увійти до трійки найбільших торгових центрів Дніпра

20.06.2019 08:06
  3423
Микола Маранчак

Технічний директор ТРЦ Appolo Валерій Калинковський про будівництво другої черги торгово-розважального центру, терміни відкриття, труднощі, що виникають при будівництві, і нових орендарів, які посилять tenant-mix об’єкта.

Цей текст доступний також російською мовою

14 листопада 2019 року ТРЦ Appolo, розташований по вул. Титова, 36 в Чечеловському районі Дніпра, виповнюється 10 років. До круглої дати девелопер об’єкта компанія «Континент» вирішила посилити торгово-розважальний центр другою чергою і вивести його в трійку лідерів за величиною і відвідуваністю в місті. Для здійснення амбітних планів залучили компанію UTG, що стала ексклюзивним брокером другої черги ТРЦ Appolo. В даний час йде активне розширення пулу орендарів, в тому числі брендами, раніше неподаними в місті. Про плани, нових операторів, техно-хаб та цілі девелопера, з RAU поділився технічний директор ТРЦ Appolo Валерій Калинковський.

– На якому етапі знаходиться будівництво другої черги ТРЦ Appolo?

– Я б сказав, що будівництво завершено на 60%.

– Можете уточнити дату відкриття?

– Відкриття заплановане на листопад поточного року. Все йде за графіком. 14 листопада виповнюється рівно десять років з дня відкриття першої черги, так чому б не влаштувати нам подвійне свято?

– Перенесення відкриття ТРЦ – вже звичне явище, тому не міг не запитати. З якими труднощами стикаєтеся?

– Найбільша біда в тому, що об’єднується дві будівлі і баштові крани на перших порах просто нікуди було ставити. Один з них ми вимушено встановили між двома об’єктами. Зараз він вже поступово виїжджає і паралельно будує частину, яка два об’єкти першої і другої черг з’єднає. Так що все нормально: всі контракти підписані, підрядники підключені, поставки організовані. За три-чотири місяці встигнемо закінчити торговий центр.

– Наскільки збільшиться GBA і GLA Appolo?

– Загальна площа чинного ТРЦ – 35 000 кв. м, в них входить також підземний паркінг на 4 500 квадратів. Тому в принципі GBA першої черги – це 31 000 кв. м, з яких здаються в оренду – 20 000 кв. м. За рахунок будівництва другої черги торгового центру ми додаємо до загальної площі 15 000 кв. м, а до здаваної – 10 000 кв. м. От і рахуйте – після об’єднання першої та другої черг GBA буде близько 46 000 кв. м, а GLA – площі, яку ми відводимо під оренду – 30 000 кв. м. Це виведе Appolo в трійку найбільших ТРЦ міста.

– Хто виступить якірними орендарями другої черги?

– Одним з нових якірних орендарів стане семизальний кінотеатр Планета Кіно з технологією 4DX і багатоканальної акустикою Dolby Atmos. Атракціон в чистому вигляді, яких ще не було в місті. Один із залів буде з лазерним проектором і екраном висотою 12 метрів. Та й сама технологія 4K зображення – найкрутіше, що зараз існує на планеті. Любителі нових вражень будуть приємно здивовані новим досвідом. Загальна кількість місць в кінотеатрі – 1168. Ще один рекорд для Дніпра.

– Плануєте посилення інших зон?

– Вже попередньо підписано договір оренди з McDonald’s. Ресторан працюватиме в новому форматі “досвід майбутнього”: з терміналами самообслуговування, касовою зоною, розділеною на дві частини – для замовлення та отримання страв, можливістю підібрати для своєї страви інгредієнти та іншим. Ми запропонуємо відвідувачам Appolo прогресивне обслуговування. І раді бути в цьому одними з перших. Також до fashion-зони додадуться великі міжнародні рітейлери, раніше не представлені в Дніпрі. Значне розширення fashion-галереї дозволить нам істотно посилити tenant-mix Appolo.

– Хто саме буде представлений в сегменті fashion?

– Ми готуємо декілька настільки яскравих відкриттів, що не хотіли б говорити про це завчасно. Переговори наших партнерів UTG знаходяться з ними на фінальній стадії, так що незабаром зможемо назвати ці бренди. Підписали, ми, до речі, ексклюзивний договір брокериджу з UTG не тільки на другу чергу. Реконструюємо частково перший поверх першої черги і весь другий: плитка, підлога, повна заміна орендних зон. Дизайн другого поверху першої черги відповідатиме тим ноу-хау, які готуємо в другій, а пул орендарів якісно оновиться і в цій частині торгово-розважального центру. Керуюча компанія прийняла рішення не просто все об’єднати, але і зробити капітальний ремонт першої черги.

– Що ще зміниться в архітектурі, дизайні?

– Додасться багато-багато скла і світла. Передбачено дуже красиве, дороге підсвічування фасаду. Appolo в черговий раз доведе, що є визначним місцем Дніпра. На другій черзі ТРЦ будуть додатково встановлені три величезні медіа-екрани 4 на 9 м.

– Яка щоденна відвідуваність у Appolo зараз і на яку розраховуєте після відкриття другої черги?

– Середньодобова відвідуваність першої черги в будні дні становить 14 000 людей на день, у вихідні – 18 000 чоловік. Плануємо збільшити трафік в півтора рази.

– У маркетингових активностях на які напрямки плануєте зробити акцент?

– Прагнемо, щоб люди приїжджали з усіх кінців міста до нас саме на шопінг. Якщо суперсучасний кінотеатр сам по собі приверне нових відвідувачів, то про fashion ми будемо говорити скрізь. Вже до новорічних свят у нас буде повною мірою представлено все, що може зацікавити населення: одяг, взуття, спортивне, дитяче. І само собою, кіно і фуд-корт. Чекаємо багато гостей.

– Що із сегментів, що не стосуються fashion та розваг, посилиться у другій черзі?

– Один з входів в торговий центр розміститься з боку вулиці Суворова, де проходить великий пішохідний трафік. Він безпосередньо не з’єднаний з діючим торговим центром. Там ми хочемо зробити техно-хаб. З операторів там розмістяться Comfy, Фокстрот і кілька інших рітейлерів. Також обов’язково з’явиться хтось із громадського харчування.

– Які ключові цілі ставите перед собою в перший рік роботи другої черги?

– Найголовніше – залучення клієнтів. Збільшення трафіку в 1,5 рази – амбітна мета, яка потягне за собою і зростання товарообігу орендарів, і інші конверсії. Хочемо, щоб люди приходили до нас, як в столичні Lavina Mall або Dream Town, і проводили у нас цілий день: поїсти, пограти, подивитися фільм, придбати речі і продукти. Світ тяжіє до універсальності і її ми, власне, і хочемо запропонувати нашим гостям. Стати цікавіше великим рітейлу також хочемо. У Дніпрі занадто давно не відкривалося великих торгових центрів. Хочемо подарувати їм нові можливості експансії в ділову столиці нашої країни. Ось побачите, у нас вийде.

Читайте також –

Торгова нерухомість Дніпра: курс на реновацію


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13