Валерія Гузема, Guzema Fine Jewelry: Головний меседж мого бренду – відчувайте себе особливими і не ганяйтесь за модою

Валерія Гузема, Guzema Fine Jewelry: Головний меседж мого бренду – відчувайте себе особливими і не ганяйтесь за модою

16.11.2021 08:30
  2296
Володимир Тиравський

Валерія Гузема за освітою – перекладач і журналіст, але в якийсь момент усвідомила, що хоче займатись дизайном ювелірних виробів ручної роботи, тому створила власний бренд, і таким чином пристрасть до прикрас стала успішним бізнесом та справою її життя.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Guzema Fine Jewelry було засновано в Україні у березні 2016 року. За п’ять років бренд випустив 32 колекції прикрас. Команда Guzema Fine Jewelry отримала премію в номінації «Кращий стартап» від Elle Style Awards у 2017 році, а у 2018-му бренд номінувався як «Кращий бренд аксесуарів» на премії «Best Fashion Награды». Також бренд отримав премію як «МОДА-КОЛЛАБОРАЦИЯ» від Elle Style Awards у 2019 році.

Голова правління Асоціації рітейлерів України Андрій Жук в рамках YouTube-проекту «За рамками рітейлу» поспілкувався з Валерією Гуземою, засновницею Guzema Fine Jewelry про те, як карантин вплинув на її бізнес, співвідношення між онлайн та офлайн-продажами, портрет постійного клієнта, основні етапи розвитку бізнесу, розмір середнього чеку, конкурентів, недоліки та переваги особистого бренду, важливість освіти для бізнесмена та пошук балансу у житті. RAU пропонує вам текст цього інтерв’ю.

– Як впливає карантин на ваш бізнес?

– Ми працюємо в рітейлі й правила лишаються незмінними. Тому, звісно, ми також із жахом чекаємо на запровадження жорсткого карантину. Звичайно, людей стане менше, і це нормально. Але на теперішній час, як відомо, чудово працює онлайн. Повинна визнати, доречи, що з моменту першого карантину, у нас дуже добре почав розвиватись онлайн. Ми тривалий час оновлювали сайт, і так зійшлись зірки, що тієї весни він у нас був повністю готовий, повністю вже робочий, але він не так активно працював, як зараз. Тому, я гадаю, що онлайн, насправді, дуже рятує не лише в нашому бізнесі, але й загалом.

– А яке у вас співвідношення між онлайн та офлайн?

– Десь 70/30. Але це не в умовах карантину. Зрозумійте, що ювелірні прикраси це, передусім, емоція. Простір, в якому ми зараз знаходимось, наш шоу-рум, він закритого типу. І тут все так облаштовано, ніби клиієнт приходить додому: у нас тут немає скляних вітрин, можна підійти, все приміряти, доторкнутись і це створює емоційний зв’язок між нашими відвідувачами.

– Опишіть детальніше портрет свого постійного клієнта.

– Наша аудиторія є дуже різною. Здебільшого, це жінки й дівчата, які знають, чого хочуть. Адже у нас продукт із певною айдентикою, він не схожий на інший, він впізнаваний. Та й середній чек нашої покупки є різним: є колекції з діамантами, є колекції більш демократичні, є просто символічні прикраси на ниточці, щоб бути ближчими до більш широкої аудиторії.

– Ви більше ювелірка чи fashion?

– Гарне запитання. Це достатньо нішевий продукт, і, гадаю, що його варто назвати fashion. Я робила презентацію на одному виступі й рахувала, яку кількість колекцій ми випустили. І це понад 40 колекцій за 5 років. У нас достатньо швидкий темп розвитку. У нас є лімітовані капсули, є колекції у великій лінійці, які виходять двічі на рік.

– Розкажіть про основні етапи розвитку вашого бізнесу, які найбільше вам запамятались?

– Розпочиналось усе з колекції Classic, яка досі у нас представлена. Це більше гра з геометрією, хоча як кажуть, усе просте є складним. Геніальність – у простоті. Коли я створювала першу колекцію, мені, здавалось, ну, що тут робити: раз, два, три, чотири і все… А, насправді, у нас 90% прикрас – це ручна робота. І це настільки складна праця – зробити щось просте. Ми дуже пишаємось якістю наших прикрас, і у нас – безтермінова гарантія на них, а також надаємо послуги безкоштовного очищення.

– Який розмір середнього чеку?

– Зважаючи, як його рахувати. Якщо рахувати лише за обсягами продаж – це одна сума, а якщо за ціновою політикою – це абсолютно інша сума. У нас є прикраси і до $200, а є із діамантами з преміум-колекції. Загалом, ви можете купити прикрасу і за 6000 грн, і за 20 000 грн. Одним словом, наш загальний чек – це $500-600.

– Хто ваш конкурент?

– Складно сказати, адже я досі не можу зрозуміти, хто це. Зважаючи на те, що у нас достатньо нішевий продукт. Конкуренція завжди є. Головний меседж нашого бренду – будьте собою і відчувайте себе особливими. Головне – не зраджуйте собі, тобто не ганяйтесь за усіма трендами і не надягайте те, що вам чуже.

А загалом, конкуренція – це такий великий стимул досягати чогось більшого для себе, рухатись і зростати.

– Чого вас навчив конфлікт із «Золотим віком»?

– Я отримала таке істинне задоволення від того, що це було таке усвідомлене спілкування між класними людьми. Це абсолютно було не про війну, а про розуміння та взаємоповагу. Звісно, мир завжди краще, аніж будь-яка війна. І мені, насправді, було дуже приємно, що ми сіли за стіл переговорів. І ось людський фактор, а також мудрість з обох сторін стали найкращим уроком в цій ситуації. Я не конфліктна людина і не люблю воювати та сперечатись. Я завжди виступаю за співпрацю. Коли є синергія, то з’являються нові ідеї.

– Які плюси і мінуси особистого бренду?

– Чесно кажучи, я не дуже люблю це словосполучення – особистий бренд. Тому що особистий – це достатньо таке глибоке і твоє.

– Але ви зараз нероздільні з брендом?

– Так. Варто розуміти, що бренд названий моїм прізвищем і це – частина мене. П’ять років тому я навіть не думала про плюси чи мінуси. І навіть не думала, що у мене вийде взагалі це зробити. Крім того, я – обличчя власного бренду. На початковому етапі у мене не було бюджету на моделей і я усе знімала на себе. Це надає можливість мені по-іншому відчути продукт.

Бренд – це моє уособлення. Це те про що я думаю, усі наші бачення, проекти, це абсолютне відображення мого внутрішнього стану. Тут потрібно бути супервідповідальним. Я іноді дивуюсь сучасному поколінню, яке годинами просиджує у соцмережах. Ну, що вони можуть там навчитись? Так, це круто коли вони роблять з цього бізнес, стають блогерами. Це такий собі легкий шлях без кар’єрних сходинок заробляти гроші й стати популярним.

Мені ось не вистачає корисності від соціальних мереж. Мені хочеться черпати що-небудь класне, глибоке та цінне. Тому усе, що я намагаюсь робити, несе більш глибокий зміст. Нещодавно, ми зробили проект, який здобув просто шалену популярність. Ми вирішили зібрати наші старі коробки і переробити їх. Наші клієнти віддавали свої коробки в обмін на перстні. Нам прийшло понад 1600 коробок. Це була якась фантастика, просто неймовірно.

– Яким ви бачите довгострокове майбутнє ювелірної галузі?

– Тренди, які продиктовані світовим ринком будуть збільшуватись. І ринок ювелірних прикрас все рівно буде зростати. Усі ці прикраси fast-fashion будуть відходити, адже це прикраси лише на один сезон. Якщо сьогодні – це модно, то через рік уже не буде модним. І коли люди прийдуть до усвідомленого споживання, вони будуть обирати щось одне і більш якісне і з глибоким сенсом.

– А освіта – це важливо для бізнесмена?

– Я все життя навчаюсь. Не було такого, щоб я виросла до якогось етапу і сказала: зараз я все знаю і все розумію. Чим більше стаєш старшим і досвідченим, тим більше потрібно навчатись. Я зараз навчаюсь у Києво-могилянській бізнес-школі. Не завжди нам вдається отримати правильну освіту з початку. Наприклад, я за першою освітою – перекладач з німецької мови, а за другою освітою – журналіст. Журналістика мені стала в нагоді, адже завдяки журналістиці я потрапила у fashion-сферу. Але мені захотілось чогось нового, і я не боялась пробуватись щось нове й невідоме. Якраз робота – це найкращий досвід. І, на жаль, те, що я раніше вивчала в університеті – це дуже далеке від того, що мені знадобилось у житті.

– Як знайти баланс у житті: між сім’єю, роботою і навчанням? Чи можливо це?

– Усе можливо. Немає нічого не можливого. Моєму сину зараз 3,5 місяці. Дуже важливо для себе розставити пріоритети. У мене після народження дитини, усе змінилось і перевернулось. Але, тим не менш, я зрозуміла, що все можна встигати. Нещодавно мені рекомендували книгу «Жорсткий тайм-менеджмент», і частково вона змінила моє мислення щодо цінності часу. І з появою дитини, я стала встигати ще більше, аніж раніше. Мій робочий день тепер складається з кількох блоків, адже кожні три години я повинна бути вдома, тому що я годую дитину. І ефективність мого часу просто збільшилась у кілька разів.

– Як ви бачите майбутнє вашого бренду через 5-10 років і коли відкриються шоу-руми в інших містах?

– Плани у мене великі. Усе розповісти не можу, тому що мрію про це.

Читайте також –

Леонід Погребняк, Золотий Вік: Вважаю, що на ювелірному ринку залишиться 4-5 мережевих гравців


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку