
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Виконавчий директор мережі магазинів техніки та електроніки Алло Валерій Золотухін залишає посаду. Він очолював компанію 12 років.
Про це повідомляє портал Retailers.ua з посиланням на джерело, близьке до компанії. Сам Золотухін підтвердив цю інформацію, однак від більш докладних коментарів відмовився.
Топ-менеджер очолював компанію з 2006 року. За інформацією учасників роздрібного ринку, він був одним з засновників мережі Алло в 1998 році. Під його керівництвом в 2013 році відбулася найбільша угода на ринку побутової техніки та електроніки – Алло (на той момент 500 магазинів) придбала конкурента – мережу Мобілочка (417 торгових точок). За даними видання Комерсант-Україна, на момент угоди сумарна частка операторів в сегменті стільникового рітейлу становила 60%. Зараз мережа нараховує понад 780 точок по всій Україні.
У 2016 році Алло запустив маркетплейс на базі свого інтернет-магазину. Мережа входить до однойменної групи компаній, якою володіють, за даними учасників ринку, Дмитро Деревицький і Максим Раскін.
Читайте також –
Директором з маркетингу Алло призначений колишній топ-менеджер Цитрус