Як збільшити доходи інтернет-магазину без збільшення трафіку
Які підходи можна використовувати для оптимізації копірайтингу текстів і коректування дизайн-сервісних елементів сайту, щоб збільшити конверсію інтенсивним, а не екстенсивним шляхом.
На це питання відповідають експерти сфери e-commerce, маркетингу та копірайтингу в блозі для маркетплейсу Shopify. Перевод матеріалу зробив портал Evo.business.
Andy Crestodina, Orbit Media
Питання без відповіді вбивають конверсії. Ось список кращих джерел для розуміння питань клієнтів і пошуку відповіді на них:
- Записувати питання клієнтів, задані вашим співробітникам;
- Читати журнал вашого онлайн-чату;
- Читати звіти пошукових запитів у внутрішньому пошуку вашого сайту;
- Вивчати статистику пошукових запитів вашої теми в зовнішніх пошукових системах.
Після того, як у вас є свій список питань клієнтів, встановіть пріоритети. І створіть відповіді на ці питання в цьому пріоритетному порядку.
Josh Garofalo, Sway Copy
Занадто багато підприємств витрачають занадто багато грошей на трафік, але він витікає з їх воронки продажів, як з дірявого відра. Чим більше ці «дірки» в воронці, тим більше ви платите за трафік, який вам не допоможе.
Перш за все, для ліквідації цих «дірок» потрібен якісний копірайтинг текстів і зручний, але оригінальний дизайн, який їх оточує. Наприклад, ви ставитеся до своїх листів-повідомлень про прийняття замовлення як до маловажливих? Чи все-таки вкладаєте в них любов, розуміючи, що це лист клієнт точно відкриє – тобто ваша ретельна праця над текстом і оформленням жодного разу не пропаде даром?
Ваш процес оформлення замовлення обтяжений реєстрацією? Прибираючи зайві поля і сторінки на шляху до замовлення, ви можете отримати більше продажів з тим же трафіком.
Joanna Wiebe, Copy Hackers & Airstory
Конверсійні копірайтери, які пишуть тексти для інтернет-магазину, задають питання маркетологам-аналітикам, аналізують дані досліджень, обговорюють каркас контенту з командою UX.
Конверсійні копірайтери не беруть «зі стелі» химерну пишну мову – а ідентифікують голос клієнта і стратегічно спілкуються з цим голосом на сторінках, в електронних листах, притому послідовно.
Вони жадібно споживають результати тестів A/В – і їм важливо, що саме змушує людей вести себе так, як вони роблять. У нашій роботі копірайтера – більше науки, ніж мистецтва.
Joel Klettke, Case Study Buddy
Неможливо створити ефективний конверсійний копірайтинг текстів для інтернет-магазину, якщо не провести ретельних первинних досліджень як по голосу клієнта, так і за актуальною поведінки клієнта на сайті.
Якщо хтось, який запевняє, що збільшить вашу конверсію, не відправить вам пропозицію з докладним планом необхідних для цього досліджень – то він буде займатися лише здогадками.
Конверсійний копірайтинг не стосується тільки слів, але глибоко переплітається з UX та з тим, як ці слова відображаються в дизайні сайту магазину.
Jen Havice, Make Mention Media
Дослідження ваших клієнтів є першим критично важливим кроком перед тим, як «покласти» на сторінку сайту магазину будь-які слова, елементи дизайну і сервісу.
Ці роботи включають в себе інтерв’ю, опитування, тестування користувачів і heat maps.
Lianna Patch, Punchline Conversion Copywriting
Оскільки я впевнена, що інші опитані вами люди вже згадали про важливість проведення якісних досліджень клієнтів в якості бази для конверсійного копірайтингу – я скажу про гумор.
Гумор варто використовувати як стратегічний інструмент для побудови відносин, довіри, лояльності і доброзичливості з клієнтами.
І хоча багато хто знає це, занадто багато говорять: «Все так, але це не для мого магазину, у нас дорогий товар».
Але гумор не одноманітний. Мільйонери теж жартують
У вас повинно з’явитися те почуття гумору, яке ідеально підходить вашому бренду. Якщо тільки ви не продаєте труни.
І коли ви пожартуйте в потрібний час, це може просунути ваші кампанії по залученню клієнтів далі, ніж вони спрацювали б в серйозному тоні.
Tiffany da Silva, FlowJo
Оптимізація не повинна починатися до тих пір, поки у вас не буде солідної маркетингової основи.
Я завжди проводжу дослідження, перш ніж почати оптимізувати сайти магазинів – у мене є надійна стратегія досліджень і для SEO, і для PPC, і для розсилок.
Andre Morys, Web Arts
Все, що сказали попередні оратори про дослідження – правда; але у мене є до цього уточнення.
У багатьох випадках маркетолог, що проводить дослідження, зупиняє його, як тільки результати стануть для нього зручними і почнуть відповідати його припущеннями. Психологи називають це «упередженим підтвердженням» (confirmation bias), і безліч оптимізаторів страждають від цього.
Ви можете уникнути цього, суворо відокремлюючи людину, яка представляє ідею тестування – від людини, яка вирішує, коли дослідження буде зупинено.
Erin Bury, Eighty-Eight
Навіть якщо ви не є продавцем, орієнтованим на дані, вам все одно варто шукати способи вимірювання впливу ваших маркетингових зусиль – і швидкого відключення кампаній- «аутсайдерів». Це зменшить загальний трафік, але заощадить гроші, на які ви можете покращувати контент вашого сайту, роблячи його більш конверсійним.
Навіть якщо ви проводите партнерські та просто дружні кампанії з впливовими особами в Instagram – і тоді пропонуйте впливовим людям публікувати унікальні промо-коди на знижку в вашому магазині (щоб відстежувати, скільки людей застосують ці коди) і використовуйте UTM-мітки для створення унікальних посилань по Twitter, Facebook та іншим каналам.
Потрібно бачити, скільки відвідувань і скільки продажів у вашому магазині відбувається з різних реферальних джерел і постів – і робити висновки з цих даних.
І навіть якщо ви проводите рекламну кампанію в Facebook, щодня відстежуйте показники продажів, щоб негайно прийняти рішення, чи варто продовжувати інвестувати в кампанію.
Джерело: evo.business
Читайте також –
Amazon нам тільки сниться. Чому в Україні немає інноваційних магазинів