Як збільшити доходи інтернет-магазину без збільшення трафіку

Як збільшити доходи інтернет-магазину без збільшення трафіку

25.07.2018 08:05
  631
Ukrainian Retail Association

Які підходи можна використовувати для оптимізації копірайтингу текстів і коректування дизайн-сервісних елементів сайту, щоб збільшити конверсію інтенсивним, а не екстенсивним шляхом.

На це питання відповідають експерти сфери e-commerce, маркетингу та копірайтингу в блозі для маркетплейсу Shopify. Перевод матеріалу зробив портал Evo.business.

Andy Crestodina, Orbit Media

Питання без відповіді вбивають конверсії. Ось список кращих джерел для розуміння питань клієнтів і пошуку відповіді на них:

  1. Записувати питання клієнтів, задані вашим співробітникам;
  2. Читати журнал вашого онлайн-чату;
  3. Читати звіти пошукових запитів у внутрішньому пошуку вашого сайту;
  4. Вивчати статистику пошукових запитів вашої теми в зовнішніх пошукових системах.

Після того, як у вас є свій список питань клієнтів, встановіть пріоритети. І створіть відповіді на ці питання в цьому пріоритетному порядку.

Josh Garofalo, Sway Copy

Занадто багато підприємств витрачають занадто багато грошей на трафік, але він витікає з їх воронки продажів, як з дірявого відра. Чим більше ці «дірки» в воронці, тим більше ви платите за трафік, який вам не допоможе.

Перш за все, для ліквідації цих «дірок» потрібен якісний копірайтинг текстів і зручний, але оригінальний дизайн, який їх оточує. Наприклад, ви ставитеся до своїх листів-повідомлень про прийняття замовлення як до маловажливих? Чи все-таки вкладаєте в них любов, розуміючи, що це лист клієнт точно відкриє – тобто ваша ретельна праця над текстом і оформленням жодного разу не пропаде даром?

Ваш процес оформлення замовлення обтяжений реєстрацією? Прибираючи зайві поля і сторінки на шляху до замовлення, ви можете отримати більше продажів з тим же трафіком.

Joanna Wiebe, Copy Hackers & Airstory

Конверсійні копірайтери, які пишуть тексти для інтернет-магазину, задають питання маркетологам-аналітикам, аналізують дані досліджень, обговорюють каркас контенту з командою UX.

Конверсійні копірайтери не беруть «зі стелі» химерну пишну мову – а ідентифікують голос клієнта і стратегічно спілкуються з цим голосом на сторінках, в електронних листах, притому послідовно.

Вони жадібно споживають результати тестів A/В – і їм важливо, що саме змушує людей вести себе так, як вони роблять. У нашій роботі копірайтера – більше науки, ніж мистецтва.

Joel Klettke, Case Study Buddy

Неможливо створити ефективний конверсійний копірайтинг текстів для інтернет-магазину, якщо не провести ретельних первинних досліджень як по голосу клієнта, так і за актуальною поведінки клієнта на сайті.

Якщо хтось, який запевняє, що збільшить вашу конверсію, не відправить вам пропозицію з докладним планом необхідних для цього досліджень – то він буде займатися лише здогадками.

Конверсійний копірайтинг не стосується тільки слів, але глибоко переплітається з UX та з тим, як ці слова відображаються в дизайні сайту магазину.

Jen Havice, Make Mention Media

Дослідження ваших клієнтів є першим критично важливим кроком перед тим, як «покласти» на сторінку сайту магазину будь-які слова, елементи дизайну і сервісу.

Ці роботи включають в себе інтерв’ю, опитування, тестування користувачів і heat maps.

Lianna Patch, Punchline Conversion Copywriting

Оскільки я впевнена, що інші опитані вами люди вже згадали про важливість проведення якісних досліджень клієнтів в якості бази для конверсійного копірайтингу – я скажу про гумор.

Гумор варто використовувати як стратегічний інструмент для побудови відносин, довіри, лояльності і доброзичливості з клієнтами.

І хоча багато хто знає це, занадто багато говорять: «Все так, але це не для мого магазину, у нас дорогий товар».

Але гумор не одноманітний. Мільйонери теж жартують

У вас повинно з’явитися те почуття гумору, яке ідеально підходить вашому бренду. Якщо тільки ви не продаєте труни.

І коли ви пожартуйте в потрібний час, це може просунути ваші кампанії по залученню клієнтів далі, ніж вони спрацювали б в серйозному тоні.

Tiffany da Silva, FlowJo

Оптимізація не повинна починатися до тих пір, поки у вас не буде солідної маркетингової основи.

Я завжди проводжу дослідження, перш ніж почати оптимізувати сайти магазинів – у мене є надійна стратегія досліджень і для SEO, і для PPC, і для розсилок.

Andre Morys, Web Arts

Все, що сказали попередні оратори про дослідження – правда; але у мене є до цього уточнення.

У багатьох випадках маркетолог, що проводить дослідження, зупиняє його, як тільки результати стануть для нього зручними і почнуть відповідати його припущеннями. Психологи називають це «упередженим підтвердженням» (confirmation bias), і безліч оптимізаторів страждають від цього.

Ви можете уникнути цього, суворо відокремлюючи людину, яка представляє ідею тестування – від людини, яка вирішує, коли дослідження буде зупинено.

Erin Bury, Eighty-Eight

Навіть якщо ви не є продавцем, орієнтованим на дані, вам все одно варто шукати способи вимірювання впливу ваших маркетингових зусиль – і швидкого відключення кампаній- «аутсайдерів». Це зменшить загальний трафік, але заощадить гроші, на які ви можете покращувати контент вашого сайту, роблячи його більш конверсійним.

Навіть якщо ви проводите партнерські та просто дружні кампанії з впливовими особами в Instagram – і тоді пропонуйте впливовим людям публікувати унікальні промо-коди на знижку в вашому магазині (щоб відстежувати, скільки людей застосують ці коди) і використовуйте UTM-мітки для створення унікальних посилань по Twitter, Facebook та іншим каналам.

Потрібно бачити, скільки відвідувань і скільки продажів у вашому магазині відбувається з різних реферальних джерел і постів – і робити висновки з цих даних.

І навіть якщо ви проводите рекламну кампанію в Facebook, щодня відстежуйте показники продажів, щоб негайно прийняти рішення, чи варто продовжувати інвестувати в кампанію.

Джерело: evo.business

Читайте також –

Amazon нам тільки сниться. Чому в Україні немає інноваційних магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку