Ustor відновив роботу: український постачальник обладнання для рітейлу запустив власне виробництво
Бізнес під час війни — надскладне випробування. Це виклик для кожної компанії, але справитись з ним зможе лише найсильніший.
Навіть в екстремальних умовах, у період невизначеності й невеликого горизонту планувань можливо відновити повноцінне функціонування власного виробничого процесу, дотримуватись зобов’язань і працювати над новими проектами. Після вимушеної паузи харківська компанія Ustor запускає свою діяльність на повну потужність і готова працювати над новими замовленнями.
Ustor — український виробник обладнання для рітейлу
Понад 15 років на українському ринку — солідний вік. Компанія з власним виробництвом застосовує сучасний підхід до розуміння бізнесу та підтримує бажання своїх працівників у професійному розвитку. Така комбінація дозволяє реалізовувати різні проекти.
З 2000 року Ustor працює на ринку роздрібної торгівлі України, випускаючи обладнання для рітейлу, брендові стелажі та металеві меблі. В основі роботи — конструкторська команда, кваліфіковані майстри та сучасне виробництво. Повний виробничий цикл — розробка технічної документації, підготовка, контроль якості, доставлення і монтаж готового обладнання на об’єкті — дозволяє виконувати замовлення у встановлені терміни навіть у нинішніх умовах.
Ustor працює та приймає замовлення
Відновлення роботи під час воєнного стану і виробництво обладнання для різних груп користувачів — це гарний дзвінок для всього ринку рітейлу. На території Харківської області розташований власний парк сучасного обладнання, тому Ustor реалізує проекти різного рівня складності для українських і міжнародних брендів.
Компанія працює з партнерами, дотримуючись домовленостей щодо термінів та якості. Вчасне завершення монтажних робіт по всій території України — гарантія того, що магазини відкриються у запланований термін. Виробник виконує зобов’язання, реагує на запити клієнта та утримує грамотне співвідношення ціна/якість.
Реалізуємо побажання клієнтів
Стриманий мінімалізм, сміливе оформлення, цікава комбінація форми та кольору — дизайн вибирає замовник, а фахівці Ustor перетворюють усі ідеї клієнта в готовий продукт. Співпраця починається після технічного завдання: отримавши брендбук або креслення обладнання, майстри оцінюють обсяг робіт, підбирають матеріали, складають кошторис і визначають терміни реалізації. За потреби фахівці надають клієнтові рекомендації щодо матеріалу і фурнітури. Після розроблення комерційної пропозиції, підписання договору та підготовки конструкторської документації замовлення запускається у виробництво. Завершальний етап — доставлення та монтаж устаткування у торговому залі.
Оформлення приміщення — потужний маркетинговий інструмент. Унікальний образ торгового простору впливає на емоційний настрій покупця та викликає у нього бажання повернутися. Єдиний інтер’єр, поєднання зручності та естетики, відтворення корпоративного стилю в деталях, правильне зонування простору — це необхідність, яка сприяє зростанню продажів.
Ustor не лише працює «з нуля», на старті проекту, але й може приєднатись на будь-якому з етапів реалізації: ідея, ескіз, дизайн або технічне креслення. Одна з місій компанії — технічна реалізація творчих дизайнерських рішень.
Реалізовані проекти
Компанія пишаєтся співпрацею з українськими брендами та реалізованими дизайнами, розробленими закордонними (польськими, італійськими та прибалтійськими) дизайн-студіями. Також займається адаптацією іноземних концептів під вітчизняний ринок можливостей постачальників матеріалів. У портфоліо Ustor є роботи для брендів Всі.Свої, Intersport, 4F, Антошка, Chicco, BabyShop, SPAR, Andre Tan, ВіВат, канцелярія, MasterZoo, Dorko, Werk, Distar, Ownat, Stanley, Karcher та інших компаній.
Усі проекти поєднують функціональність, зручність і естетичний аспект. Розроблене обладнання для торгівельних майданчиків сприяє правильній організації простору.
Війна внесла корективи у життя та всі сфери бізнесу, але є речі, що залишаються незмінними: висока якість, дотримання домовленостей, виконання зобов’язань у конкретні терміни, стратегія win-win і максимальна адаптивність до нових реалій. Такий підхід дає можливість вибудовувати довгострокові ділові відносини, тим паче, що в такому випадку кожна сторона зростає і розвиває бізнес.
Замовте безкоштовний прорахунок на офіційному сайті. Ustor чекає на ваші замовлення і готовий реалізувати нові цікаві проекти по всій Україні!
Читайте також –
Як індивідуальне торгівельне обладнання впливає на купівельний досвід