Ustor відновив роботу: український постачальник обладнання для рітейлу запустив власне виробництво

Ustor відновив роботу: український постачальник обладнання для рітейлу запустив власне виробництво

21.06.2022 02:00
  1840
rau

Бізнес під час війни — надскладне випробування. Це виклик для кожної компанії, але справитись з ним зможе лише найсильніший.

Навіть в екстремальних умовах, у період невизначеності й невеликого горизонту планувань можливо відновити повноцінне функціонування власного виробничого процесу, дотримуватись зобов’язань і працювати над новими проектами. Після вимушеної паузи харківська компанія Ustor запускає свою діяльність на повну потужність і готова працювати над новими замовленнями.

Ustor — український виробник обладнання для рітейлу

Понад 15 років на українському ринку — солідний вік. Компанія з власним виробництвом застосовує сучасний підхід до розуміння бізнесу та підтримує бажання своїх працівників у професійному розвитку. Така комбінація дозволяє реалізовувати різні проекти.

З 2000 року Ustor працює на ринку роздрібної торгівлі України, випускаючи обладнання для рітейлу, брендові стелажі та металеві меблі. В основі роботи — конструкторська команда, кваліфіковані майстри та сучасне виробництво. Повний виробничий цикл — розробка технічної документації, підготовка, контроль якості, доставлення і монтаж готового обладнання на об’єкті — дозволяє виконувати замовлення у встановлені терміни навіть у нинішніх умовах.

Ustor працює та приймає замовлення

Відновлення роботи під час воєнного стану і виробництво обладнання для різних груп користувачів — це гарний дзвінок для всього ринку рітейлу. На території Харківської області розташований власний парк сучасного обладнання, тому Ustor реалізує проекти різного рівня складності для українських і міжнародних брендів.

Компанія працює з партнерами, дотримуючись домовленостей щодо термінів та якості. Вчасне завершення монтажних робіт по всій території України — гарантія того, що магазини відкриються у запланований термін. Виробник виконує зобов’язання, реагує на запити клієнта та утримує грамотне співвідношення ціна/якість.

Реалізуємо побажання клієнтів

Стриманий мінімалізм, сміливе оформлення, цікава комбінація форми та кольору — дизайн вибирає замовник, а фахівці Ustor перетворюють усі ідеї клієнта в готовий продукт. Співпраця починається після технічного завдання: отримавши брендбук або креслення обладнання, майстри оцінюють обсяг робіт, підбирають матеріали, складають кошторис і визначають терміни реалізації. За потреби фахівці надають клієнтові рекомендації щодо матеріалу і фурнітури. Після розроблення комерційної пропозиції, підписання договору та підготовки конструкторської документації замовлення запускається у виробництво. Завершальний етап — доставлення та монтаж устаткування у торговому залі.

Оформлення приміщення — потужний маркетинговий інструмент. Унікальний образ торгового простору впливає на емоційний настрій покупця та викликає у нього бажання повернутися. Єдиний інтер’єр, поєднання зручності та естетики, відтворення корпоративного стилю в деталях, правильне зонування простору — це необхідність, яка сприяє зростанню продажів.

Ustor не лише працює «з нуля», на старті проекту, але й може приєднатись на будь-якому з етапів реалізації: ідея, ескіз, дизайн або технічне креслення. Одна з місій компанії — технічна реалізація творчих дизайнерських рішень.

Реалізовані проекти

Компанія пишаєтся співпрацею з українськими брендами та реалізованими дизайнами, розробленими закордонними (польськими, італійськими та прибалтійськими) дизайн-студіями. Також займається адаптацією іноземних концептів під вітчизняний ринок можливостей постачальників матеріалів. У портфоліо Ustor є роботи для брендів Всі.Свої, Intersport, 4F, Антошка, Chicco, BabyShop, SPAR, Andre Tan, ВіВат, канцелярія, MasterZoo, Dorko, Werk, Distar, Ownat, Stanley, Karcher та інших компаній.

Усі проекти поєднують функціональність, зручність і естетичний аспект. Розроблене обладнання для торгівельних майданчиків сприяє правильній організації простору.

Війна внесла корективи у життя та всі сфери бізнесу, але є речі, що залишаються незмінними: висока якість, дотримання домовленостей, виконання зобов’язань у конкретні терміни, стратегія win-win і максимальна адаптивність до нових реалій. Такий підхід дає можливість вибудовувати довгострокові ділові відносини, тим паче, що в такому випадку кожна сторона зростає і розвиває бізнес.

Замовте безкоштовний прорахунок на офіційному сайті. Ustor чекає на ваші замовлення і готовий реалізувати нові цікаві проекти по всій Україні!

Читайте також –

Як індивідуальне торгівельне обладнання впливає на купівельний досвід


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2095
Усі новини ринку