
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Наступний магазин під брендом Ultramarket почне роботу на вул. Глибочицька, 44 на місці закритого Ельдорадо. Без урахування купівлі нерухомості сума інвестицій в об’єкт складе $2-3 млн.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це екс-співвласник мережі Мегамаркет Олег Вишняков розповів в бліц-інтерв’ю НВ Бізнес. “Ми хочемо відкривати магазини тільки в Києві. Але для цього потрібно знайти приміщення, а це – не так просто. Всі ці об’єкти я викуповую. Я думаю, ми будемо відкривати по два магазини щороку”, – сказав він.
Ultramarket — нова українська мережа продовольчих магазинів, яка виникла після поділу активів мережі Мегамаркет з Віктором Юшковським. В рамках нової концепції “Health, Craft, Farm, Local”, Олег Вишняков провів ребрендинг і реформат своїх гіпермаркетів у Києві за адресами вул. В. Гетьмана, 6 (ТРЦ COSMO multimall) та вул. Богданівська (Сурикова) 3А. Також зовсім новий супермаркет нової мережі площею 2850 кв. м почав роботу в травні в житловому комплексі San Francisco Creative House за адресою пр. Перемоги, 67. Таким чином, після ще одного відкриття мережа налічуватиме вже чотири супермаркети.
“Це зовсім інший магазин, ніж Мегамаркет. У ньому створено острівці для презентації продукції, ми пропонуємо товари маленьких фермерських господарств, самі виробляємо м’ясну і рибну продукцію, кондитерку”, – пояснив відмінність концепцій двох форматів бізнесмен.
Нагадаємо, при створенні тематичного дизайну Ultramarket використовують змішану стилістику. В торговельному залі немає типових і візуально однакових відділів, всі зони відрізняються стилем, матеріалами і навіть шрифтами вивісок, але пов’язані єдиною ідеєю з акцентом на екологічність і крафт.
Читайте також
Новий формат МегаМаркет: як виглядає новий Ultramarket Олега Вишнякова (фоторепортаж)