
Аврора у І півріччі 2025-го:145 нових магазинів, більше 16 000 працівників, сплачено 3,9 млрд грн


Українські оператори електронної комерції завдяки пандемії та карантинним обмеженням змогли значна наростити свої прибутки. Завдяки цьому Україна увійшла до топ-10 країн з найбільшими темпами зростання прибутків інтернет-магазинів.
Про це йдеться у звіті Payoneer’s Global Seller Index, який охоплює II та III квартали 2020 року. Наша країна посіла шосту позицію в рейтингу, випередивши В’єтнам, Ізраїль, Індію та Японію, але поступившись Китаю, США, Гонконгу, Південній Кореї та Великобританії.
У дослідженні відзначається, що в усьому світі кількість відвідувань онлайн-маркетплейсів збільшилася на 37% – з 16 млрд в січні 2020 року до 22 млрд в червні. У другому кварталі 2020 року глобальні обсяги продажів збільшилися на 81% у річному вимірі, що майже втричі перевищує зростання у другому кварталі 2019 року. У третьому кварталі 2020 року також спостерігається зростання на 81% в річному вимірі у порівнянні з 36% в ІІІ кварталі 2019 року. Аналітики Payoneer прогнозують, що четвертий квартал стане рекордним з точки зору світових обсягів продажів.
На початку пандемії продавці відчували деякі труднощі, пов’язані з загальними проблемами на глобальних ринках (зменшення виробництва, збої постачання та інше), але ті, хто виявив винахідливість та швидко зорієнтувався у нових реаліях, змогли оперативно відновитися та збільшити прибуток в рази.
«Продавці на маркетплейсах традиційно вважалися новаторами, які вміють визначати нові можливості та використовувати їх у потрібний час, – коментує результати дослідження віце-президент з маркетингу Payoneer Джоні Стіл. – Саме ця комбінація якостей, яка об’єднує маркетплейси та продавців, зробила 2020-й дійсно революційним роком для індустрії e-commerce та її довгострокової траєкторії розвитку».
На тлі росту глобальної індустрії e-commerce, підприємці використовують можливість вийти на різноманітні зовнішні ринки, щоб залучити нових клієнтів і розширити свій бізнес. І опитування міжнародних продавців, проведене Payoneer, підтверджує це – 76% продавців розмірковують про вихід на нові ринки для подальшого розвитку свого бізнесу. Найбільший інтерес представляють Європа (17%), США та Азія (по 15%).
Довідка. Платіжна платформа Payoneer оптимізує глобальну торгівлю для мільйонів малих підприємств, торгових майданчиків і бізнесів в більш ніж 200 країнах світу. Payoneer надає набір послуг, який включає міжнародні платежі, оборотний капітал, податкові рішення, торгові сервіси та управління ризиками, використовуючи надійні технології, нормативно-правову базу, операційну та банківську інфраструктури.
Читайте також –
Повне перезавантаження: підсумки українського e-commerce і логістики за 2020 рік