Український маркетплейс Kasta.ua розпочинає програму підтримки українських брендів

Український маркетплейс Kasta.ua розпочинає програму підтримки українських брендів

17.09.2024 08:45
  1038
rau

Один з найпопулярніших українських маркетплейсів Kasta.ua розпочав новий сезон із гарних новин для модної індустрії. До кінця 2024 року українські бренди одягу мають змогу стати партнером. Пропозиція дозволить до кінця 2024 року продавати свої колекції на маркетплейсі з 0% комісії. Першим партнером програми став український бренд високої моди та прет-а-порте Paskal.

Створений у 2013 році, Paskal є одним із найпопулярніших українських брендів у світі, а свої колекції демонстрував у рамках офіційного розкладу Тижня моди у Парижі, а засновниця марки — Юлія Паскаль, свого часу стала фіналісткою першої премії LVMH. Особливість бренду полягає у створенні витончених силуетів, ооздоблених ніжними деталями з допомогою лазерного різання: інноваційний спосіб додає мінімалістичним формам глибинних сенсів.

Такого роду тенденція зберігається у Camo Merch — це благодійна лінійка Paskal, що вже представлена на сайті Kasta.ua Сукня з геометричними узорами, шопери з брендованою перфорацією та футболка Born in Heaven — усі айтеми з лінійки доступні до придбання на маркетплейсі. 100% виручених з продажу дропу коштів спрямують на виготовлення маскувальних сіток для українських захисників та захисниць. 

Кількість брендів, що наразі представлені на Kasta.ua, сягає понад 17 000 — це рекордна для України кількість, а 20% з цього переліку — локальні виробники, чим команда маркетплейсу щиро пишається. “Ми прагнемо бути ще ближчими до брендів, які хочуть зростати та розвиватись. Саме тому, ми створили спеціальні умови: до кінця 2024 року надаємо можливість новим партнерам виставляти та продавати колекції на маркетплейсі з 0% комісією. Заохочуємо якнайбільше українців відкрити для себе нові бренди”, – діляться у Kasta.ua.

Якщо у вас є власний бренд та вам цікава пропозиція співпраці з платформою, залишити заявку можна на сайті kasta.ua або зателефонувати на лінію підтримки постачальників. Посилання на реєстрацію можна знайти за посиланням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку