
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Український бренд Famo, який об’єднує 27 магазинів в різних містах України, приєднався до профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Famo – молодий український бренд, заснований у 2016 році. Спершу він захопив серця дівчат в Instagram, в онлайн-сегменті, а влітку 2019-го вийшов в офлайн на особисту зустріч з кожною. Famo – це стильні жіночі аксесуари та базовий одяг. Конкурентна перевага бренду – швидка асиміляція трендів з соцмереж в рітейл. Famo одягне кожну в затишну осінь, і стильно роздягне влітку на пляж!
Famo – це команда більше 200 однодумців, які розвиваються та вчаться у найкращих та впроваджують технічні інновації. Рітейлер має власний імпорт, але розвиває українське, співпрацює з найкращими фабриками та постійно перебуває у пошуку надійних партнерів.
Аудиторія Famo в Instagram – більше 250 000 фоловерів. Сторінку супроводжують постійні співпраці та колаборації з топовими блогерами. Сайт famo.uа щомісяця відвідують більше 120 000 унікальних користувачів!
В червні 2019 року було відкрито перший магазин у Хмельницькому, але саме під час карантину, з березня 2020-го компанія активно розвивається офлайн. На даний момент мережа об’єднує вже 27 магазинів і продовжує швидко зростати. Торгові точки рітейлера можна знайти в ТРЦ Forum Lviv, Nikolsky, Lavina Mall, Fabrika та інших.
Famo – це омніканальність та клієнтоцентричність. Мета Famo – емоція клієнта та бажання повернутись до нас знову!
Керівництво та колектив RAU вітають мережу магазинів Famo серед членів профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Читайте також –
Мережа магазинів Аврора стала членом Асоціації рітейлерів України