Мережа магазинів Famo стала членом Асоціації рітейлерів України
Український бренд Famo, який об’єднує 27 магазинів в різних містах України, приєднався до профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Цей текст доступний також російською мовою
Famo – молодий український бренд, заснований у 2016 році. Спершу він захопив серця дівчат в Instagram, в онлайн-сегменті, а влітку 2019-го вийшов в офлайн на особисту зустріч з кожною. Famo – це стильні жіночі аксесуари та базовий одяг. Конкурентна перевага бренду – швидка асиміляція трендів з соцмереж в рітейл. Famo одягне кожну в затишну осінь, і стильно роздягне влітку на пляж!
Famo – це команда більше 200 однодумців, які розвиваються та вчаться у найкращих та впроваджують технічні інновації. Рітейлер має власний імпорт, але розвиває українське, співпрацює з найкращими фабриками та постійно перебуває у пошуку надійних партнерів.
Аудиторія Famo в Instagram – більше 250 000 фоловерів. Сторінку супроводжують постійні співпраці та колаборації з топовими блогерами. Сайт famo.uа щомісяця відвідують більше 120 000 унікальних користувачів!
В червні 2019 року було відкрито перший магазин у Хмельницькому, але саме під час карантину, з березня 2020-го компанія активно розвивається офлайн. На даний момент мережа об’єднує вже 27 магазинів і продовжує швидко зростати. Торгові точки рітейлера можна знайти в ТРЦ Forum Lviv, Nikolsky, Lavina Mall, Fabrika та інших.
Famo – це омніканальність та клієнтоцентричність. Мета Famo – емоція клієнта та бажання повернутись до нас знову!
Керівництво та колектив RAU вітають мережу магазинів Famo серед членів профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Хто серед членів RAU
Читайте також –
Мережа магазинів Аврора стала членом Асоціації рітейлерів України