Не панікуй! Як жартували українські рітейлери з приводу електромобіля Tesla в космосі
Креатив навколо запуску Falcon Heavy від Ашан, Фокстрот, Епіцентр К, АТБ, Цитрус, Novus та інших українських рітейлерів.
6 лютого – історичний день: Ілон Маск повернув моду на космос. У цей день компанія SpaceX успішно запустила саму важку ракету в світі Falcon Heavy. Подія стала примітною також тим, що на борту знаходився автомобіль Tesla Roadster з манекеном у скафандрі за кермом і написом на панелі «Don’t panic!» Соцмережі миттєво почали клепати численні меми. Українські рітейлери також не залишилися осторонь. RAU зібрала найяскравіші приклади успіху кампанії Ілона Маска очима українських SMM-щиків.
Не можна обійти стороною також деякі публікації українських користувачів:
Читайте також
Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну