На Ukrainian E-commerce Hackathon назвали найбільш перспективні інтернет-проекти
З десяти проектів, які були створені в процесі Ukrainian eCommerce Hackathon, журі вибрали три найбільш перспективних: магазини напоїв Eliksyr Must Drink, дитячих меблів Дубовий будиночок і органічної косметики OrganicLife.
10-11 лютого в креативному просторі Creative Quarter відбувся перший Ukrainian eCommerce Hackathon, учасники якого за два дні пройшли весь шлях створення e-commerce проекту: від опису бізнес-моделі до запуску інтернет-магазину.
Перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв Eliksyr Must Drink.
Друге місце зайняв проект інтернет-магазину органічної косметики OrganicLife.
Третє місце завоювала команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів Дубовий будиночок.
Учасники Хакатона сформували десять команд. Серед проектів були:
- Інтернет-магазин спорядження для скандинавської ходьби. Ментор – Сергій Бондаренко, Chief Technology Officer, Deloitte Garage;
- Шерінг-платформа для туристичного спорядження. Ментор – Владислав Новак, директор з маркетингу СК ПРОВІДНА;
- Інтернет-магазин функціональних напоїв Eliksyr Must Drink. Ментор – Дмитро Гололобов, Deputy CEO UAPAY;
- Інтернет-магазин виробів з фанери (професійны меблі для рукоділля та виробництва товарів hand-made). Ментор – Валентин Калашник, СEO&Fonder OSD Group, президент УАДМ;
- Інтернет-магазин органічної косметики OrganicLife. Ментор – Артем Волхонський, Head of Digital Product Development Department, Нова пошта;
- Fashionship – експорт-хаб для українських брендів і виробників. Ментор – Давид Браун, CEO Weblium;
Сервіс з продажу досвіду «Май мрію». Ментор – Максим Прокопів, директор і співзасновник IT-Premium, Super-Truper; - Інтернет-магазин 3D-принтерів. Ментор – Владислав Новак, директор з маркетингу СК ПРОВІДНА;
- Інтернет-магазин «Дубовий будиночок» (дитячі меблі). Ментор – Ігор Стольницький, CEO ХОРОШОП;
- Інтернет-магазин альтернативних джерел енергії (теплові насоси). Ментор – Фарід Сафаров, співзасновник і виконавчий директор Moresise Financial Solutions.
Крім практичної частини, хакатон включав в себе і насичену лекційну програму: командам презентували механіку розробки бізнес-моделі в e-сommerce, вчили правильно формувати PR-стратегію, керувати брендом, розбиратися в юридичних тонкощах роботи в сфері електронної торгівлі, ефективно використовувати Google Analytics і логістику.
«Ми повірили в ці проекти. І якби ми були інвесторами, ми б інвестували кошти саме в ці три проекти», – зазначив член журі, генеральний директор AdvanterGroup Андрій Длігач.
CEO ХОРОШОП Ігор Стольницький зазначив, що компанія готова підтримати подальший розвиток проектів, тому надають командам рік безкоштовного обслуговування їхніх сайтів.
Довідка. Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, присвячена бізнес-процесів і регулювання діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.