
Аптека 9-1-1: соціальна місія на прифронтових територіях


Компанія dentsu Ukraine у партнерстві з агентством маркетингових досліджень InMind провела дослідження розвитку e-grocery в Україні: опитали 2785 респондентів про те, як вони купують продукти харчування та побутові товари онлайн.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє ain.ua, Україна – країна контрастів у сфері e-commerce. З одного боку: Україна єдина в кластері країн з населенням 30–50 млн має у 2021 році низький прогноз – на рівні всього 2,56% від загального ВВП – вкладу в економіку від електронної комерції (e-GDP). З іншого боку, проникнення досвіду онлайн-покупок очікується на рівні 44%. Тобто близько 18 млн українців до кінця 2021 року матимуть хоча б одноразовий досвід покупок будь-яких товарів через інтернет. А це лише на третину менше, ніж у Польщі, при тому, що польський e-GDP більший у шість разів.
Пандемія стала драйвером зростання онлайн-магазинів у країнах Європи. Лідери зростання трафіку – сайти FMCG-рітейлерів, які в середньому додали 30% у 2020 році по відношенню до 2019-го.
В Україні з минулого вересня кількість візитів на сайти e-grocery зросла на 72% і продовжує зростати. При цьому кількість унікальних користувачів цієї категорії сайтів зросла на 41%. Кількість переходів на сайти, що дозволяють здійснити оплату, зросла в 1,5 рази.
Є багато факторів, що впливають на залучення та динаміку зростання користувачів e-grocery в Україні. У dentsu Ukraine порівняли онлайн та офлайн-покупців та визначили три точки, у яких виникають складнощі у категорії e-grocery.
Динаміка зростання онлайн-покупок продуктів отримала потужний імпульс завдяки карантину та має потенціал для подальшого стрімкого зростання в Україні. При цьому особливості покупок в інтернеті дають великі переваги покупцям, але створюють додаткові складності для формування кошика. Для тих, хто зміг з ними впоратися, e-grocery спрощує життя та звільняє багато часу. Але для іншої частини населення ці складнощі можуть залишитися непереборним бар’єром.
Довідка про дослідження. Consumer Connection System (CCS) – глобальний проект компанії dentsu. Дослідження проводиться у більш ніж 70 країнах світу. Щорічно у ньому беруть участь близько 380 000 респондентів. В Україні систему представлено з 2011 року.
Дані щодо України отримані методом онлайн-опитування dentsu Ukraine у партнерстві з агентством маркетингових досліджень InMind, вибірка 2785 респондентів.
Джерело: ain.ua
Читайте також –
Спецпроект «Е-commerce UA»: Як змінилися за рік показники роботи ключових інтернет-магазинів України