УРТЦ: за час карантину рітейлери в торговельно-розважальних центри втратили 50 млрд грн

УРТЦ: за час карантину рітейлери в торговельно-розважальних центри втратили 50 млрд грн

12.05.2020 02:57
  198
rau

Українська рада торгових центрів порахувала, що через карантинні обмеження власники ТЦ і ТРЦ недоотримали 7 млрд грн орендних платежів, а падіння обороту операторів, чиї магазини разташовани в торгових центрах, склало близько 50 млрд грн.

Про це повідомив інформаційному агентству Інтерфакс-Україна голова УРТЦ, операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин. “За нашими оцінками, українські ТРЦ за два місяці карантину втратили близько 7 млрд грн орендних надходжень. Орендарі українських ТРЦ втратили за два місяці більше 50 млрд грн товарообігу. Постраждали також всі обслуговуючі компанії. Ті орендарі, які працювали під час карантину (продуктові магазини, засоби зв’язку), втратили в оборотах від 15% (супермаркети) до 50% і більше (засоби зв’язку, зоотовари, побутова хімія і т.д.) “, – розповів експерт.

Він зазначив, що масового відтоку орендарів поки не спостерігається, є поодинокі випадки закриття магазинів. “Коли ТЦ закритий і оренду не нараховують, нелогічно розривати договір оренди і лишати магазин, в який вкладено великі гроші, тому що практично ніяких витрат бізнес не несе. Після початку роботи, коли багато хто зіткнеться з необхідністю платити в повному обсязі оренду і зарплату, багато торгові підприємства можуть закритися “, – припустив голова УРТЦ.

Він прогнозує, що для слабких ТЦ це буде непростий рік в плані вакантності та рівня орендних ставок. Частка вільних площ в таких ТЦ може вирости до 10-20%, тоді як успішні ТЦ залишатимуться заповненими.

Читайте також –

Українська рада торгівельних центрів і Асоціація рітейлерів України виступають за якнайшвидше зняття обмежень з торговельної нерухомості в Києві


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  33
Усі новини ринку