У стилі неофолк: як виглядає новий дизайнерський Сільпо у Львові (фотоогляд)
Мотанки, свищики, вишивки з різних регіонів України та орнаментальна символіка – чим особливий 20-й Сільпо у Львові, який відкрився 15 вересня у ТЦ Sodova, та що в ньому можна знайти.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, торговельна площа супермаркету на вул. Садова, 2а становить 1219 кв. м. Новий Сільпо виконаний у стилі неофолк. “Під час шопінгу у покупців є можливість отримати чітке усвідомлення свого коріння, ідентичності та прив’язаності до Батьківщини. Над концепцією дизайну магазину працював митець та технологічний художник Roman Chizz. Він досліджує українську візуальну спадщину, тому його творчість – це симбіоз орнаментики та штучного інтелекту”, – розповіли в компанії.
Ті, хто вже відвідав цей Сільпо, отримали можливість розширити горизонти розуміння орнаментальної символіки та більше дізнатися про свищики, ружі, мотанки, а також про Бродівське письмо.
“Тільки пройшовши складні випробування, багато з нас змогли усвідомити та спіймати емоційний зв’язок, що охоплює серце людини, коли йдеться про її Батьківщину — місце, де вона народилася і виросла. Це відчуття пронизує душу, викликаючи почуття прив’язаності, патріотизму та незалежності”, – ділиться враженнями Roman Chizz.
Між рядами страв з кулінарії простягаються піксельні вишивки з різних регіонів України. “Ляльки-мотанки оберігають процеси випікання найзапашнішого хліба. А свищики контролюють процеси купівлі товарів на касах”, – кажуть в Сільпо.
З 8:00 до 22:00 покупців обслуговує 8 звичайних кас та 5 самокас.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на вересень 2023-го нараховує понад 305 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.