
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


СЕО Lamoda Україна стала Оксана Цвігун, яка раніше працювала на посаді операційного директора. Катерина Мікула, яка очолювала Lamoda Україна і Білорусь, пішла з компанії.
У липні в компанії відбулася рокіровка – Катерина Микула, СЕО Lamoda Україна і Білорусь пішла з компанії. Катерина Микула займала посаду керівника українського і білоруського підрозділу Lamoda трохи більше трьох років: вона очолила компанію Lamoda в Україні в 2015 році, а з 1 лютого 2017 стала CEO Lamoda в Білорусі.
З липня Lamoda Україна очолила Оксана Цвігун. У Білорусі буде призначений свій CEO.
Як розповіли в компанії, Оксана Цвігун працює в компанії вже більше двох років, знає тонкощі операційних процесів в компанії і тому рішення призначити її генеральним директором українського підрозділу Lamoda – цілком логічне продовження її кар’єри в компанії.
“З огляду на те, що деякий спектр обов’язків Оксана вже виконувала на посаді операційного директора в компанії, перехід на новий рівень стався досить легко і плавно”, – прокоментували призначення в компанії.
Оксана приєдналася до команди Lamoda.ua в січні 2016 року і більш 2,5 років обіймала посаду операційного директора. До цього протягом 9 років топ-менеджер працювала в L’Oreal на керівних позиціях в різних бізнес-підрозділах, завдяки чому набула практичний досвід та експертні знання в області операційного менеджменту та логістики.
“Наше завдання – зробити Lamoda.ua fashion-меккою українського онлайн-рітейлу з якісним контентом і самими інноваційними розробками. Ми активно працюємо над тим, щоб зробити наш сайт максимально комфортним для клієнта. Наша компанія досить інноваційна та ми прагнемо до того, щоб клієнт придбав на Lamoda якісний досвід шопінгу аналогічний тому, який він отримує у великих міжнародних гравців онлайн рітейлу. Вважаємо, що у нас є і потенціал і всі необхідні ресурси, щоб цього досягти “, – зазначає Оксана Цвігун.
Крім цього, в компанії активно працюють над тим, щоб залучити в онлайн-магазин нові якісні бренди, в тому числі і преміум-сегмента, які поки не представлені в Україні – як локальні, так і міжнародні.
Lamoda є великим онлайн-рітейлером одягу, взуття, аксесуарів і косметики, створеним за підтримки Rocket Internet для України і СНД. Проект Lamoda.ua знаходиться під керівництвом п’яти керуючих директорів: Нільса Тонзена (Niels Tonsen), Флоріана Янсена (Florian Jansen), Буркхарда Биндера (Burkhard Binder), Домініка Пікер (Dominik Picker) і Нільса хрестини (Nils Chrestin). Бізнес-модель компанії орієнтована на продаж нових колекцій світових брендів, здійснюючи доставку справжніх речей з Європи. Компанія представлена в Росії, Україні, в Казахстані і Білорусії.
Виручка міжнародної Lamoda за дев’ять місяців 2017 року зросла на 42,5%, досягнувши € 283 млн.
Lamoda.ua зайшла в Україну в 2013 році. Тільки за перші два роки клієнтами Lamoda стало більше 200 000 чоловік.
Під управлінням Катерини Микули, в компанії відбулися істотні зміни:
У компанії за останні місяці відбулися й інші кадрові перестановки: піар-менеджер українського підрозділу компанії Ольга Олійник в травні очолила PR і маркетинг H&M в Україні. Обов’язки PR manager тепер виконує Анастасія Глущенко.
E-commerce в Україні: що варто знати про 7 млн покупців у мережі