Столичний ТЦ Aladdin виставлений на продаж

Столичний ТЦ Aladdin виставлений на продаж

10.05.2018 09:44
  683
Ukrainian Retail Association

Ексклюзивним консультантом з продажу торгового центру Aladdin в Києві від імені Meyer Bergman призначена міжнародна компанія Cushman & Wakefield.

Read in English

Міжнародний інвестиційний фонд Meyer Bergman придбав торговий центр Aladdin в 2008 році у групи іноземних і українських інвесторів. За деякими даними, тоді об’єкт обійшовся покупцям у суму до $60 млн. Тепер же Meyer Bergman, за інформацією LIGA.net, планує виручити за ТЦ $22,5 млн.

Як відзначають в Cushman & Wakefield, Aladdin – це районний торговий центр з привабливою прибутковістю і високим потенціалом. Торгова площа ТЦ складає 10 571 кв. м, де розміщені 120 різних магазинів, більшість з яких представляють міжнародні бренди.

«Об’єкт володіє відмінними можливостями для підвищення ефективності управління активом завдяки зовнішнім і внутрішнім чинникам. Серед них – загальне поліпшення економіки, зростання роздрібного товарообігу і зниження ставок капіталізації, а також адаптивність самого об’єкта для схем оптимізації», – коментує керівник департаменту ринків капіталу компанії Cushman & Wakefield в Україні Володимир Мисак.

Розташований Aladdin на перетині головних доріг в безпосередній близькості до станції метро Позняки та автобусних зупинок, в одному з найбільш густонаселених і швидкозростаючих районів Києва. Первинна і вторинна зони охоплення становлять 300 000 чоловік. Місячна відвідуваність торгового центру за інформацією Cushman & Wakefield становить близько 325 000 чоловік (3,9 млн на рік). Перша черга об’єкта була введена в експлуатацію в II кварталі 2004 року, друга – відкрита в квітні 2015-го.

Відзначимо, у вересні 2016 року був проданий іншій розташований біля станції метро Позняки торговий центр – Піраміда. об’єкт був придбаний інвестиційною компанією Dragon Capital. Після зміни власника керуюча компанія ТЦ Піраміда взяла курс на реконцепцію торгового центру, підвищення якості tenant-mix, залучення нових орендарів, в тому числі світових брендів, поліпшення сервісу і залучення нових відвідувачів.

Читайте також –

Лариса Голубєва, ТЦ Піраміда: Ми не боїмося конкуренції


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  132
Усі новини ринку