Переродження в столичному ЦУМ: поєднуючи минуле, сьогодення і майбутнє (фотоогляд)
Цього року головний універмаг країни відзначає своє 80-річчя, і до цієї дати підготував багато незвичайних і нестандартних новинок. Серед іншого: креативне й інноваційне оформлення вітрін.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Свято ювілею столичного універмагу триватиме весь рік, але вже з початком весни можна переконатися, що чергова річниця відкриття, нехай і пов’язана з круглою датою, – не привід залишатися у минулому. В найближчі місяці вітрини київського ЦУМ будуть виглядати більш ніж незвично. До свого 80-го Дня Народження ЦУМ приготував чимало сюрпризів. І починаються вони з вітрин: в них будуть оформлені різноманітні фантастичні сюжети, об’єднані загальною ідеєю: «Переродження».
У кожній з вітрин представлена композиція, що включає один або кілька символів: рослини, каміння, риштування й елементи digital. Креативна команда універмагу не випадково вибрала саме таке поєднання різних факторів. Рослини, зелень – це відсилання до весни та нового сезону, що розпочнеться незабаром, і в якому ЦУМ постане перед відвідувачами в новому, переродженному вигляді.
Каміння – навпаки, символ стабільності: Центральний універмаг вже для кількох поколінь киян залишається улюбленим місцем шопінгу, відпочинку та гарного проведення часу. Риштування – позначають постійне прагнення до зростання, поліпшення та відновлення, розвитку і прагнення до досконалості й бажання постійно бути сучасним і актуальним. Що символізує четвертий елемент: мотиви цифрових технологій. Digital – один з атрибутів сучасного життя, й найуспішніші торгові центри багато уваги приділяють розвитку цифрових технологій і своєму просуванню у Всесвітній павутині.
При цьому керуюча команда не забуває і про минуле київського ЦУМ, тим більше, що в історії універмагу можна знайти багато приводів для гордості. Наприклад, мало хто навіть з корінних киян знає, що дизайн вітрин торгового центру неодноразово перемагав на республіканських і всесоюзних конкурсах, а оформлювачі були визнаними майстрами своєї справи не тільки в Києві. Щоб підкреслити спадкоємність і нагадати про досягнення попередніх творців, до 80-річчя від дня відкриття креативна команда ЦУМ підготувала унікальний проект: дизайнери відтворили одну з вітрин універмагу середини 60-х років минулого століття, використавши нові матеріали та технології, при цьому зберігши оригінальні сюжет і образи. Центральним елементом стала рука, яка пропонує глядачам різні набори товарів. Також оформлювачі представили колаж з архівних знімків універмагу, в який включили кадри з нової рекламної кампанії сезону весна-літо-2019.
«Ми живемо в світі, в якому багато процесів циклічні: зміна дня і ночі, пори року, фази місяця. Щось зникає, даючи життя новому, щось трансформується та відроджується. ЦУМ сьогодні переживає процес переродження, як і ми всі з приходом весни, – пояснює задум авторів композицій Христина Юра, керівник креативного відділу ЦУМ. – У семи вітринах ЦУМ з’єднані різні матеріали у композиції, але всі вони несуть один посил – «Переродження». Якщо в попередніх вітринах була головна ідея, але окремі сюжети, то нове оформлення – історія про символізм».