Перезавантаження: як змінився Цитрус Twins в Lavina Mall після переїзду (+фото)
Величезний діодний екран, зона 3D-розваг, треки для дронів, ще більше телевізорів, нові категорії Цитрус-товарів та розіграш iPhone X для близнюків.
20 січня, у день відкриття Цитрус на новій локації, біля фонтану в ТРЦ Lavina було не проштовхнутися. Атріум заполонили люди-двійники. В цей день креативщики рітейлера вирішили привернути в оновлений магазин близнюків. «Раз у нас вийшло два магазини-близнюка, і один з них закрився, то ми подумали, чому б не запропонувати реальним близнюкам прийти до нас на відкриття та зламати Face ID яблучного лептопа», – поділився з RAU директор магазину Михайло Демков. Чим ще здивував оновлений магазин мережі на вул. Берковецька, 6Д, що в ньому представлено і чому довелося переїхати.
Розмістився торговий об’єкт Цитрус в Lavina Mall рівно навпроти свого колишнього місця. Його площа після переїзду склала 750 кв. м, що на 100 квадратів більше екс-близнюка. За словами директора магазину Михайла Демкова, це дозволило розширити кількість категорій і отримати більше вільного простору для відвідувачів. Якщо в старому магазині асортимент складався з більш ніж 5000 позицій, основну частину яких складали смартфони, гаджети та аксесуари п’яти категорій, то на новій локації кількість категорій зросла.
«Зробили категорію «Розумна кухня», – каже Михайло Демков. – Вона була представлена разом з «Розумним будинком», зараз ми їх розділили. Додали окрему категорію для дітей, де вони можуть грати, поки батьки вибирають або тестують гаджети. За ними наглядатиме персонал магазину».
Серед розваг для дітей – зона 3D-ручок і розмальовок, де вони можуть повчитися створювати малюнки та інсталяції за допомогою 3D-ручок і 3D-принтерів, а також пограти дронами.
Ще одним нововведенням Цитрус стала в рази розширена категорія телевізорів. «Тепер ми представляємо телевізори не просто, як додатковий предмет продажу, – говорить директор магазину, – а як одну з ключових категорій з величезним асортиментом в цьому напрямі. Також у нас з’явилася окрема зона, де можна протестувати будь-які навушники, причому не тільки накладні, але і вакуумні, що практично скрізь заборонено, адже далеко не всі рітейлери готові діставати неоплачений товар з упаковки».
Серед інших представлених зон – повністю обладнана VR Zone (зона віртуальної реальності), зона фітнесу та здоров’я із спеціалізованими гаджетами і тренажерами, Music Bar з преміальним аудіо-обладнанням, окрема зона персонального електротранспорту та зона для ігор і управління роботами і дронами на спеціальному треку.
За традицією Цитруса, весь представлений товар можна підключати, тестувати, випробувати.
За словами Михайла Демкова, оновлений Цитрус в ТРЦ Lavina дуже схожий на магазин, розташований на Хрещатику, проте в дизайн були внесені додаткові зміни. «У центрі залу ми додали стіну з ламп і величезний діодний екран над касами – він став першим і поки єдиним в Україні», – підкреслив він.
«Магазин вийшов на новий рівень за товарообігом, тому нам необхідно було збільшити торгове приміщення», – пояснює директор магазину причину переїзду. Що стосується старої локації, то вона поки що закрита на ремонт. Що може з’явитися на її місці замість Цитрус, Михайло поки не готовий стверджувати: «Швидше за все там буде компанія H&M, але коли вони відкриються, поки невідомо».
Як виглядає магазин Цитрус на новій локації в Lavina Mall, дивіться в репортажі RAU.
Читайте також
Розмір має значення: як виглядає найбільший Цитрус в Києві (фотоогляд)