#ЦеМ’ясо – нова культура споживання, заснована на якості, професіоналізмі та відкритості

#ЦеМ’ясо – нова культура споживання, заснована на якості, професіоналізмі та відкритості

17.03.2021 07:30
  1234
rau

На початку 2020 року на ринок України в категорії м’ясні півфабрикати увійшов новий гравець – ТМ «#ЦеМ’яcо».

Цей текст доступний також російською мовою

#ЦеМ’яcо – продукція всеукраїнського лідера у сегменті виробництва свинини – компанії «ЛембергМіт», яка на ринку України вже понад 20 років. В бліц-інтерв’ю RAU директор ТзОВ «ЛембергМіт» Віталій Балух розповів про бренд, ідею його створення та для кого він створений.

– Хто цільова аудиторія нового бренду?

– Сучасні українці особливо цінують якість життя, і не згодні на вимушені компроміси у цьому. Нова генерація споживачів в Україні – люди, схильні перевіряти інформацію, щоб обирати продукцію найкращої якості на основі самостійного аналізу об’єктивних параметрів та оцінки переваг.

Продукт створений для тих, хто:

  • бажає контролювати процес покупки та виробників,
  • прискіплива/ий та любить порівнювати товари,
  • має кошти та готова/ий платити за якість більше,
  • активно використовує гаджети,
  • готова/ий до експериментів, якщо бачить сенс,
  • веде себе «smart», не робить зайвих рухів,
  • використовує час з розумом.

– Яка конкурентна перевага продукту?

– ТМ «#ЦеМ’яcо» декларує повну інформаційну відкритість у спілкуванні зі споживачами. Уся продукція оснащена QR кодами на упакувці з основною інформацією щодо якості.

Бренд сам по собі є експертом на ринку і знає дуже багато про якість м’яса. Ми маємо більше десяти точок контролю за продукцією, яку продаємо. Знаємо всі прикмети доброго м’яса, і на що покупцеві завжди варто звертати увагу при виборі. Ми говоримо про це з покупцем через упакування, рекламу, брендування. Ми його навчаємо, щоб він міг зробити або однозначний вибір на нашу користь, або обрав якісний продукт завдяки нам (якщо буде гідний конкурент). В будь-якому разі ми стоїмо на клієнтоорієнтованій позиції.

Продукція виготовляється із безпечної високоякісної сировини: більше ніж двадцять вітчизняних фермерських господарств під прямим контролем вирощують свинину найвищого ґатунку. Сучасні виробничі потужності дозволяють надійно відстежувати якість продукції протягом всього технологічного ланцюжка: 10 ступенів контролю якості, що підтверджено українськими та міжнародними сертифікатами.

– А яка «фішка» продукту? Чому саме вас купують споживачі?

– Ми дбаємо про те, щоб наш клієнт міг розкрити власні кулінарні таланти та відчувати справжню насолоду від вишуканих страв, тому пропонуємо ідеальні продукти, які характеризуються відмінними смаковими якостями. Нас надихає і мотивує те, що наші клієнти – експерти з відмінним смаком і звикли формувати свій вибір самостійно. Ми готові до їхньої експертизи, оскільки, їх оцінка найбільш важлива для нас. Якщо виникають запитання чи пропозиції – зв’яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб і отримаєте експертну консультацію чи пораду.

ТМ #ЦеМ’яcо – продукція для високої кухні у домашніх умовах

З нами клієнт має відчуття контролю за ситуацією, бо може дійсно багато чого перевірити. Створюємо емоцію цілковитої впевненості у виборі. QR-коди, веб-посилання, підтримка в соцмережах та месенджерах – все працює на довіру. Ми знаємо наскільки для наших клієнтів важливий час, тому ми вже багато подумали за нього та проконтролювали за нього.

– Де можна придбати вашу продукцію?

– Продукція ТМ «#ЦеМ’яcо» представлена у всіх торгових центрах METRO по Україні, на полицях локальних роздрібних мереж, таких як, Близенько, Свій Маркет та Рукавичка. І, звичайно, що ми відкриті до співпраці з усіма національними мережами країни, бо продукт справді гідний!

Якщо Ви зацікавлені у співпраці, маєте запитання чи пропозиції, зв’яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб: (068) 779 97 77


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку