Між онлайн і офлайн: як ТРЦ вибудовують омніканальну комунікацію зі споживачами
«Нова реальність», викликана пандемією, відбилася не тільки на роздрібних мережах, але й на девелоперах. Які онлайн-інструменти використовують ТРЦ та як інтегрують омніканальність у свою роботу, адаптуючись до нових звичок покупців. Читати російською Останні роки всі великі бренди та торгові мережі інтенсивно розвивають омніканальність, намагаючись об’єднати digital і офлайн, щоб сформувати максимально простий і комфортний клієнтський … Читати далі Між онлайн і офлайн: як ТРЦ вибудовують омніканальну комунікацію зі споживачами
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити