Відмінний тиждень: ТРЦ Nikolsky підвів результати перших семи днів роботи
Відкриття торгового центру Nikolsky відбулося 21 травня. З моменту початку роботи торговий центр показує відмінні результати по відвідуваності, заповнюваності, оборотам орендарів і приросту онлайн-аудиторії.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі Budhouse Group, практично всі основні показники знаходяться на високих відмітках.
Заповнюваність
Частка вільних торгових приміщень в ТЦ становить менше 1%. Частка відкритих торгових площ становить 94%. Відкриття інших підписаних магазинів планується протягом місяця.
Відвідуваність
За тиждень з моменту відкриття торговий центр відвідало більше 330 000 людей. Відвідуваність вихідних днів склала в середньому 58 000 осіб на день, будніх днів 37 000 осіб на день. Середньоденна відвідуваність за сім перших робочих днів склала майже 47 000 осіб на день.
Обороти
Магазини ТРЦ Nikolsky в перший тиждень роботи вийшли на лідируючі позиції в списках магазинів по країні за оборотами. Так, кращі показники оборотів в своїй мережі показали деякі магазини групи Inditex, магазини групи LPP, магазини групи Argo, MD Group, LC Waikiki, Люксоптика, Esprit, Swarowski, Nike, Puma і ін.
Обороти розважальних закладів та ресторанів теж виявилися на перших позиціях своїх мереж. Кращі показники в Україні по оборотам показали кінотеатр Multiplex в розрахунку на Один зал, боулінг Lucky Strike, ДРЦ Smile Park, оператори фаст-фуду і ресторанів.
Онлайн
Відвідуваність сайту ТРЦ Nikolsky за перший тиждень роботи склала 65 000 користувачів, що в 1,8 рази більше в порівнянні з попереднім тижнем (37 000 користувачів). Різко збільшилася кількість передплатників в соціальних мережах. Так, кількість учасників групи в Instagram, збільшилася на 8000 користувачів та склало 30 500 осіб.
Читайте також –
До Харкова з любов’ю: як виглядає новий ТРЦ Nikolsky (фоторепортаж)