Який матиме вигляд ТРЦ Караван Outlet в Києві після реконцепції (презентація)

Який матиме вигляд ТРЦ Караван Outlet в Києві після реконцепції (презентація)

24.04.2019 08:05
  1041
Микола Маранчак

Закінчення робіт заплановано до 1 листопада 2019 року. Загальна сума інвестицій складе близько $8 млн.

Цей текст доступний також російською мовою

Масштабний проект по зміні концепції столичного торгово-розважального центру Караван стартує 1 червня 2019 року. Реконцепт передбачає перехід у формат – Аутлет (Outlet).

Як повідомив Данило Владов, генеральний директор компанії DCH Infrastructure & Real Estate (DCH I&RE) – девелоперського напрямку групи DCH Олександра Ярославського – поточний етап розвитку ринку рітейла демонструє високий попит на даний формат: «Частка аутлет-центрів в структурі якісних торгових площ на порівнянних ринках Європи і СНД в 2-3 рази перевищує аналогічний показник в Україні. Крім того, збільшення кількості традиційних ТРЦ в столиці формує у рітейлерів потреба в розташованому в міській межі Києва професійному торговому об’єкті для реалізації нерозпроданих колекцій основних магазинів».

З метою зміни формату і ребрендингу буде виконано ряд будівельних робіт, що включають в себе реновацію екстер’єру та інтер’єру ТРЦ. Особливу увагу буде приділено зоні фуд-корту: планується збільшення зони посадки, кількості кухонь і оновлення роллердрому.

На період реконцепта DCH I&RE не планує повністю закривати ТРЦ. Гіпермаркет і кінотеатр будуть продовжувати працювати в звичайному режимі.

Нагадаємо, корпоративні права керуючої компанії мережі ТРЦ Караван були придбані Олександром Ярославським в 2013 році. До осені 2016 року бізнесмен розвивав цей бізнес спільно з американськими інвестфондами Citi Venture Capital International і Apollo, потім викупив їх частки і став одноосібним власником активу. Загальна площа мережі ТРЦ Караван – Київ, Харків, Дніпро – становить близько 250 000 кв. м.

Як буде виглядати об’єкт, можна побачити в представленій компанією презентации.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку