Який матиме вигляд ТРЦ Караван Outlet в Києві після реконцепції (презентація)
Закінчення робіт заплановано до 1 листопада 2019 року. Загальна сума інвестицій складе близько $8 млн.
Цей текст доступний також російською мовою
Масштабний проект по зміні концепції столичного торгово-розважального центру Караван стартує 1 червня 2019 року. Реконцепт передбачає перехід у формат – Аутлет (Outlet).
Як повідомив Данило Владов, генеральний директор компанії DCH Infrastructure & Real Estate (DCH I&RE) – девелоперського напрямку групи DCH Олександра Ярославського – поточний етап розвитку ринку рітейла демонструє високий попит на даний формат: «Частка аутлет-центрів в структурі якісних торгових площ на порівнянних ринках Європи і СНД в 2-3 рази перевищує аналогічний показник в Україні. Крім того, збільшення кількості традиційних ТРЦ в столиці формує у рітейлерів потреба в розташованому в міській межі Києва професійному торговому об’єкті для реалізації нерозпроданих колекцій основних магазинів».
З метою зміни формату і ребрендингу буде виконано ряд будівельних робіт, що включають в себе реновацію екстер’єру та інтер’єру ТРЦ. Особливу увагу буде приділено зоні фуд-корту: планується збільшення зони посадки, кількості кухонь і оновлення роллердрому.
На період реконцепта DCH I&RE не планує повністю закривати ТРЦ. Гіпермаркет і кінотеатр будуть продовжувати працювати в звичайному режимі.
Нагадаємо, корпоративні права керуючої компанії мережі ТРЦ Караван були придбані Олександром Ярославським в 2013 році. До осені 2016 року бізнесмен розвивав цей бізнес спільно з американськими інвестфондами Citi Venture Capital International і Apollo, потім викупив їх частки і став одноосібним власником активу. Загальна площа мережі ТРЦ Караван – Київ, Харків, Дніпро – становить близько 250 000 кв. м.
Як буде виглядати об’єкт, можна побачити в представленій компанією презентации.