Який матиме вигляд ТРЦ Караван Outlet в Києві після реконцепції (презентація)

Який матиме вигляд ТРЦ Караван Outlet в Києві після реконцепції (презентація)

24.04.2019 08:05
  1130
Микола Маранчак

Закінчення робіт заплановано до 1 листопада 2019 року. Загальна сума інвестицій складе близько $8 млн.

Цей текст доступний також російською мовою

Масштабний проект по зміні концепції столичного торгово-розважального центру Караван стартує 1 червня 2019 року. Реконцепт передбачає перехід у формат – Аутлет (Outlet).

Як повідомив Данило Владов, генеральний директор компанії DCH Infrastructure & Real Estate (DCH I&RE) – девелоперського напрямку групи DCH Олександра Ярославського – поточний етап розвитку ринку рітейла демонструє високий попит на даний формат: «Частка аутлет-центрів в структурі якісних торгових площ на порівнянних ринках Європи і СНД в 2-3 рази перевищує аналогічний показник в Україні. Крім того, збільшення кількості традиційних ТРЦ в столиці формує у рітейлерів потреба в розташованому в міській межі Києва професійному торговому об’єкті для реалізації нерозпроданих колекцій основних магазинів».

З метою зміни формату і ребрендингу буде виконано ряд будівельних робіт, що включають в себе реновацію екстер’єру та інтер’єру ТРЦ. Особливу увагу буде приділено зоні фуд-корту: планується збільшення зони посадки, кількості кухонь і оновлення роллердрому.

На період реконцепта DCH I&RE не планує повністю закривати ТРЦ. Гіпермаркет і кінотеатр будуть продовжувати працювати в звичайному режимі.

Нагадаємо, корпоративні права керуючої компанії мережі ТРЦ Караван були придбані Олександром Ярославським в 2013 році. До осені 2016 року бізнесмен розвивав цей бізнес спільно з американськими інвестфондами Citi Venture Capital International і Apollo, потім викупив їх частки і став одноосібним власником активу. Загальна площа мережі ТРЦ Караван – Київ, Харків, Дніпро – становить близько 250 000 кв. м.

Як буде виглядати об’єкт, можна побачити в представленій компанією презентации.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  54
Усі новини ринку