
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Першим – 20 листопада – буде відкритий супермаркет Сільпо, а решта магазинів торгової галереї будуть поступово відкриватися, як тільки будуть остаточно готові.
Про це RAU повідомив голова правління групи Mandarin Plaza (яка керує торгівельно-розважальними центрами Mandarin Plaza, Lavina Mall, Blockbuster Mall, Ocean Mall і рядом інших проектів) Олександр Чорницький, а також підтвердили кілька орендарів ТРЦ. “20 листопада в Blockbuster Mall почне роботу Сільпо та ще кілька магазинів, а решта торгівельних точок будуть відкриватися за “віяловим принципом”, тобто, як орендарі будуть готові почати роботу”, – уточнив Олександр. Також топ-менеджер додав, що після технічного відкриття 20 листопада для відвідувачів будуть доступні всі галереї та переходи торгово-розважального центру, тобто кияни та гості столиці зможуть заздалегідь познайомитися з особливостями Blockbuster Mall і вивчити пул орендарів.
“Урочисте відкриття проведемо, коли вже будуть відкриті ключові орендарі, точніше дату поки сказати не можемо”, – додав Олександр Чорницький. За даними RAU, більшість компаній, які підписали договори оренди в Blockbuster Mall, вже кілька місяців готові до початку роботи, багато з них вже завезли товар в торгові точки, тож чекали лише остаточного узгодження юридичних нюансів. “Зараз, після підтвердженого відкриття 19-20 листопада, ми ще раз все перевіримо і на початку грудня відкриємо наші магазини”, – прокоментував топ-менеджер однієї з провідних українських fashion-мереж, представлених в ТРЦ відразу декількома об’єктами.
Нагадаємо, Blockbuster Mall – один з декількох амбіційних проектів Вагіфа Алієва, який має намір побудувати десять мегамоллів тільки у Києві, а потім продовжити розвиток в регіонах. Площа першої черги об’єкта складе 190 000 кв. м. Всього ж площа ТРЦ повинна перевищити 450 000 кв. м. Він буде реалізований у форматі retail resort, який передбачає, що відвідувач може задовольнити абсолютно всі потреби від покупок і перекусу до розваг з сім’єю і друзями. Зокрема, девелопер обіцяє масштабну розважальну складову та фуд-зону, на якій розміститься більше 40 ресторанів.
Якірним орендарем центру стане флагманський Сільпо площею понад 8000 кв. м у новому форматі. Серед ключових орендарів центру в fashion-сегменті будуть магазини Intertop, Mango, De Facto, New Yorker, O’Stin, LC Waikiki, Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Napapijri, Calvin Klein, HUGO, Jack Wolfskin, Pierre Cardin, Tom Tailor, Esprit , SportAlm, Lee Cooper, Bugatti, Annete Gertz, All Stars, Sportmaster тощо. Також девелопер заявляв про плани відкрити в рамках ТРЦ супермаркет будматеріалів площею близько 50 000 кв. м.
Раніше власник Blockbuster Mall Вагіф Алієв анонсував відкриття торгово-розважального центру на 31 травня, але згодом терміни змістилися майже на півроку.
Читайте також –
Новий рекорд: як виглядає ТРЦ Blockbuster Mall за місяць до відкриття (фоторепортаж)