Вражай і володарюй: тренди оформлення в рітейлі

Вражай і володарюй: тренди оформлення в рітейлі

24.11.2020 07:45
  669
rau

Через нові епідеміологічних обмежень ринок рітейлу чекає більш тривале відновлення. Як візуальне оформлення магазинів може допомогти залучити клієнтів в цей непростий час.

Цей матеріал доступний російською мовою

На сайті Retail.ru опубліковано експертний матеріал про те, як в складних умовах карантинних обмежень рітейлерам доводиться максимально використовувати всі свої можливості, щоб залучити й утримати клієнта в нових реаліях. У тому числі оригінальне оформлення своїх магазинів. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Незважаючи на поступове відновлення відвідуваності ТЦ і магазинів, численні дослідження говорять про те, що купівельна спроможність аудиторії залишається дуже низькою. Додатково, як показують дані компанії Nielsen, аудиторія змінилася сама по собі і традиційно використовуваного маркетингу вражень, що створює вау-ефект, вже недостатньо. Ось чотири важливих віяння, на які варто звернути увагу.

Турбота про здоров’я і безпеку

У період самоізоляції звички покупців змінилися. Тепер здоров’я – основна причина для занепокоєння. Одна з тенденцій маркетингу вражень, що еволюціонує – створення «безпечного середовища для покупця». Очевидна вимога регулюючих органів забезпечити умови для соціальної дистанції можна грамотно обіграти за допомогою візуально оформленого зонування.

У деяких випадках декорації навіть можуть виконувати дезінфікуючу функцію. Дослідження показали, що коронавірус може жити до 72-х годин на таких широко використовуваних матеріалах, як пластик і сталь. Тому Білл Ківіл, професор охорони здоров’я в університеті Саутгемптона, запропонував повернутися до використання міді, на поверхні якої інфекція може існувати не більше чотирьох годин. Використання елементів оформлення з міді може не тільки забезпечити безпеку, але й привернути увагу відвідувачів – так було в разі ТЦ K11 Musea в Гонконзі, де мідні поверхні і декорації стали ключовим елементом оформлення. Дороге, але безпечне і вельми ефектне рішення.

Екологічність як нова цінність

Багато брендів в оформленні зараз вважають за краще робити акцент на екологічності та мінімізації кількості пластику й інших шкідливих матеріалів. Викликано це не тільки наслідками пандемії і трендом підвищеної уваги до здоров’я, а й збільшенням серед покупців частки покоління пізніх мілленіалов і зумерів, що прагнуть до усвідомленого й екологічному споживання (за даними Amnesty International, 41% молодих людей вважають зміну клімату головною проблемою сучасності). Тому в оформленні ТЦ і магазинів активно застосовують «зелені зони» і природні матеріали. Згідно з дослідженнями, вони навіть здатні стимулювати продажі, так як викликають у міського жителя позитивні асоціації з природою.

Так, відомий у всьому світі бельгійський бренд Ace & Tate активно робить ставку на свою соціальну позицію щодо скорочення шкідливих викидів в навколишнє середовище. Тому до дизайну магазину в Антверпені вони залучили компанію Plasticiet, яка розробила інтер’єр з використанням матеріалів виключно з переробленого сміття. Естетика при цьому підтримується за рахунок наслідування класичним натуральним текстурам мармуру і керамограніта.

Використання всіх варіантів простору

За даними дослідження PwC, вже в лютому 2020 року в ТЦ спостерігалося зниження придатних для оренди площ на 9%, а перед власниками і керуючими компаніями виникла нова задача по адаптації під зміну попиту як з боку орендарів, так і з боку споживачів. Одним з варіантів вирішення цього завдання може бути використання нестандартних площ для розміщення pop-up магазинів, наприклад, в зоні атріуму або відкритих парковок. Такий нестандартний підхід неодмінно приверне увагу клієнтів, особливо якщо візуально обіграти тему несподіваної локації.

Так, бренд одягу MOMO встановив свій pop-up магазин у вигляді дерев’яної хатинки в атріумі одного з ТЦ в Гонконзі. Зовнішні стіни й інтер’єр були виготовлені з дерев’яних рам старих вікон та інших матеріалів, що переробляються і привернули увагу великої кількості стурбованої проблемою екологічності молоді.

Шведський виробник годинників Triwa у співпраці з Mode: Lina studio вибрав більш стандартну локацію – хол одного з торгових центрів, – однак пішов назустріч побажанням своїх інвесторів, які хотіли, щоб точку побудували з дешевої та легко утилізовуваної сировини. В результаті дизайнери виготовили зовнішні стіни зі звичайних картонних коробок, в які інтегрували акваріуми тієї ж форми і розміру.

Скляні посудини виконували роль вітрин для продукції фірми. Стильне і бюджетне рішення виразно сприяло популярності бренду, і тому компанії продовжили співпрацю. Незабаром вони відкрили ще один pop-up shop, в якому стіни були виготовлені з 1000 картонних трубок і дерев’яних панелей.

Інтерактивність як ключовий фактор залучення

Інтерактивні технології з кожним роком все більш активно входять в наше життя. Це стосується і декоративного оформлення. Причому тенденція поширюється не тільки за кордоном. Так, прихід 2020 року жителі Ялти відсвяткували, насолоджуючись можливостями AR-технологій. Використовуючи додаток, люди могли навести камеру смартфона на святкове оформлення, і на екрані пристрою з’являлися анімовані персонажі прямо всередині декорацій.

Перераховані способи впливу на аудиторію можуть бути дуже ефективні для відновлення відвідуваності магазинів, а разом з нею – і купівельної спроможності аудиторії. Таким чином, візуальна складова маркетингу вражень, адаптована під посткризові тренди, може стати відмінним рішенням для прискорення виходу сфери рітейлу з кризи.

Джерело: Retail.ru

Читайте також –

З Новим роком: найбільш вражаючі святкові вітрини магазинів (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  32
Усі новини ринку