10 трендів e-commerce, про які потрібно знати в 2021 році. Інфографіка
Компанія Oberlo опублікувала на своєму сайті тенденції, які визначатимуть успіх інтернет-магазину.
Ці тенденції в електронній комерції доводять, що електронна комерція не просто швидко зростає, вона тут, щоб залишитися. І рітейл теж може включити ці розробки в свій бізнес, щоб забезпечити стабільне зростання свого інтернет-магазину.
10 основних тенденцій електронної комерції на 2021 рік, на які потрібно звернути увагу:
1. Зростання онлайн-продажів не зупинити
Згідно з прогнозами, глобальні продажі електронної комерції виростуть на 26,7% в річному вирахуванні до $4,891 трлн в 2021 році (eMarketer, 2021).
Також очікується, що онлайн-продажі продовжать рости і складуть в 2024-му $6,388 трильйона, що майже вдвічі перевищує загальний обсяг продажів електронної комерції в 2019 році.
2. Майбутнє електронної торгівлі після COVID-19
Експерти прогнозують, що вплив коронавірусу буде не тільки короткостроковим стимулом для електронної комерції, але і збережеться навіть після COVID-19. Очікується, що рівень проникнення, який в даний час складає 15%, до 2025 року виросте до 25% (MarketWatch, 2020). Це зростання на 67% за п’ять років.
На жаль, позитивний вплив COVID-19 на електронну торгівлю завдає серйозної шкоди звичайним магазинам. За прогнозами, протягом наступних п’яти років буде закрито близько 100 000 підприємств.
3. Мобільні магазини набирають обертів
У 2020 році загальний обсяг продажів з мобільних пристроїв склав $2,66 трлн. Очікується, що в цьому році ця цифра виросте на 18,8% до $3,16 трлн, а у 2022 році виросте до $3,79 трлн (Payvision, 2020).
Поліпшення досвіду електронної комерції для мобільних клієнтів може стати величезною можливістю для бізнесу. Необхідно, щоб не тільки сайт, але і інтернет-магазин був оптимізованим для мобільних пристроїв. Таким чином рітейл робить електронну торгівлю простішою і доступнішою для ширшої аудиторії.
4. Молоді споживачі змінять бізнес-ландшафт
54% споживачів збільшили свої витрати в інтернеті після коронавірусу. Але навіть незважаючи на те, що перехід до онлайн-покупок спостерігається серед споживачів різного віку, в основному за цю тенденцію електронної комерції відповідає молоде покоління. Результати опитування показують, що 67% молодих споживачів у віці від 18 до 34 років витрачають більше грошей на покупку товарів в інтернеті зараз, ніж до пандемії (Shopify, 2020). Споживачі в віці від 35 до 54 років збільшили свої витрати на покупки в інтернеті на 57%, в той час як для споживачів у віці 55 років і старше цей показник становить всього 41%.
5. Зростаюча роль соціальних мереж в електронній торгівлі
З появою кнопки «Купити» в Facebook і Instagram Checkout соціальні мережі стали відігравати значну роль в світі електронної комерції. Крім того, завдяки таким платформам, як Shopify, компанії можуть легко зв’язати свої інтернет-магазини з сайтами соціальних мереж, щоб люди могли купувати у них безпосередньо через соціальні мережі. Також не варто забувати про TikTok і його останнє тестування нової функції, яка дозволить користувачам включати посилання для покупок в свої профілі або відео. Це означає, що користувачі, які натискають на посилання, будуть перенаправлені на URL-адресу в самому TikTok без необхідності залишати додаток для доступу до сайту.
6. Екологічні теми впливають на покупців
Екологічне споживання зростає, і брендам необхідно діяти. Майже чотири з десяти споживачів цифрових технологій говорять, що погані екологічні дані впливають на їх рішення про покупку (GlobalWebIndex, 2020). В наші дні споживачі стали більш обізнані про навколишнє середовище, ніж будь-коли раніше, і з правильних причин. Інтернет-компанії повинні втрутитися і переконатися, що їхні методи роботи безпечні для навколишнього середовища. Це включає в себе методи отримання продуктів від організацій справедливої торгівлі, щоб допомогти створити більш екологічне середовище електронної комерції.
7. Бажання робити покупки в незалежних компаніях
Крім уваги до сталого розвитку і екологічних практик, все більше споживачів стають відкритими для покупок у невеликих компаній. 57% заявили, що вперше готові робити покупки з новими брендами (Shopify, 2020). Збільшення підтримки було викликано пандемією, яка торкнулася багатьох малих підприємств і спонукала багатьох купувати у них і підтримувати їх. 37% споживачів, які роблять покупки в незалежних компаніях, кажуть, що вони роблять це зараз більше, ніж за часів до COVID-19.
8. Доповнена реальність змінює те, як ми робимо покупки
До 2022 року більше 120 000 магазинів будуть використовувати технології доповненої реальності (AR), пропонуючи багатший купівельний досвід (Prnewswire, 2018). Поширення доповненої реальності в цьому секторі буде визначатися персоналом роздрібної торгівлі та онлайн-покупцями. Одна з основних проблем, з якою люди стикаються при здійсненні покупок в інтернеті, – це неможливість побачити товар на власні очі. Технологія AR допомагає подолати цей розрив і дозволяє онлайн-покупцям краще візуалізувати продукти, які їм цікаві.
9. Персоналізація – це майбутнє
Більше 50% покупців вважають, що персоналізований онлайн-досвід важливий (Bazaarvoice, 2018). Крім того, 74% маркетологів вважають, що персоналізація надає «сильний» або «екстремальний» вплив на розвиток відносин з клієнтами (Evergage, 2018).
Персоналізація покупок в інтернеті – ключ до задоволення потреб клієнтів. Люди, які здійснюють онлайн-покупки, хочуть допомоги в пошуку потрібних їм товарів і цінують індивідуальний підхід. Через погані рекомендацій онлайн-покупці можуть взагалі уникати певних магазинів.
10. Візуальна комерція знаходиться на підйомі
Візуальна комерція повільно, але вірно стає невід’ємною частиною електронної комерції, про що свідчить зростання технології глибокого навчання, яка стоїть за нею. Це включає ринок розпізнавання зображень, який повинен вирости з $20,19 млрд у 2018 року до $81,88 млрд до 2026 року, що означає сукупний річний темп зростання в 19,6% (MarketWatch, 2020).
Читайте також –
Як доповнена реальність змінює рітейл: аналітика, метрики і кейси